bodybuilding voedingschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• bodybuilding voedingschema

beste mede bnners

gister van me sport leraar een bodybuilding voedingschema gehad.
    hij zecht dat het een beginner schema is. heb het even door de exelsheet gegooit hoor graag jullie meningen dan ga ik morgen inslaan
    zit momenteel nog in de cut maar wil vanaf volgende week weer gaan bulken tot febr maart. weeg nu 93 met een vp 13% doel is 100 te halen. er zal dan wel wat meer vet aanzitten maar dit probeer ik er in het voorjaar met cardio af te trainen
    Attached Files

je drinkt niks, ook water door je brinta?
    focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Er staat een foutje in je spreadsheet waardoor de berekeningen niet helemaal goed gaan. Je hebt je lengte als "1.86" [m] ingevuld terwijl dat "186" [cm] moet zijn. Hierdoor komen de berekeningen van je onderhoudsniveau etc. anders uit.
      En wat is je dagelijkse target? In cel C9 heb je 3000 kcal ingevuld maar ik begrijp uit je tekst dat je wat anders van plan bent?
      De dagelijkse hoeveelheden eiwitten en vetten lijkt me ook niet helemaal correct.
      Misschien heb je hier wat aan: http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...-ingevuld.html
      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by Teddek View Post
        je drinkt niks, ook water door je brinta?
        drink 3 liter water over de dag heen
        en ja water door brinta en savonds kwart door whey en havermout

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
          Er staat een foutje in je spreadsheet waardoor de berekeningen niet helemaal goed gaan. Je hebt je lengte als "1.86" [m] ingevuld terwijl dat "186" [cm] moet zijn. Hierdoor komen de berekeningen van je onderhoudsniveau etc. anders uit.
          En wat is je dagelijkse target? In cel C9 heb je 3000 kcal ingevuld maar ik begrijp uit je tekst dat je wat anders van plan bent?
          De dagelijkse hoeveelheden eiwitten en vetten lijkt me ook niet helemaal correct.
          Misschien heb je hier wat aan: http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...-ingevuld.html

klopt heb het even aangepast de waardes blijven verder gewoon het zelfde
          Attached Files

Comment

maar verder is het schema zo goed? kan ik hier goed op groeien
            of is het overdreven? graag reacties

Comment

Originally posted by Den07085 View Post
              klopt heb het even aangepast de waardes blijven verder gewoon het zelfde
              Volgens je nieuwe spreadsheet ligt je onderhoudsniveau op bijna 3300 kcal per dag. Je houdt echter 3000 kcal per dag als target aan (cel C9). Dan ben je dus niet aan het bulken maar aan het cutten. Dat is in tegenspraak met je oorspronkelijke post waarin je zegt dat je gewicht wilt toenemen om volgend voorjaar d.m.v. cardio je vetpercentage te verlagen.
              Buiten dat blijf ik van mening dat je te weinig vetten in je schema hebt staan. En de hoeveelheid eiwitten vind ik aan de hoge kant.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
                Volgens je nieuwe spreadsheet ligt je onderhoudsniveau op bijna 3300 kcal per dag. Je houdt echter 3000 kcal per dag als target aan (cel C9). Dan ben je dus niet aan het bulken maar aan het cutten. Dat is in tegenspraak met je oorspronkelijke post waarin je zegt dat je gewicht wilt toenemen om volgend voorjaar d.m.v. cardio je vetpercentage te verlagen.
                Buiten dat blijf ik van mening dat je te weinig vetten in je schema hebt staan. En de hoeveelheid eiwitten vind ik aan de hoge kant.

mmm oke

zoals ik het begrijp is mijn cut bij 2911kcl mijn bulk bij 3557
                nu zit ik bij mijn totaal op 3743. dus zit ik iets over mijn bulk heen.
                kwa vetten heb je gelijk ik heb de olijf olie er niet bij gezet waar ik alles in bak en ik neem elke dag 2x visolie. wat raad je aan kwa eiwitten hoeveel gram? doel is echt om massa te pakken tot het voorjaar en dan de cut weer in te gaan. jij zecht dat ik nu nog te weinig eet? het target snap ik eerlijk gezecht niet zo heb je text gelezen hier in staat dat het doel is om je target te halen? hoe ik te werk ga ik zoek schoon voedsel uit. hier maak ik een opzet van en ga dan een beetje switchen. tot dat de getallen onderaan bij totaal gelijk zijn aan de getallen van onderhouds nivau,cut,of bulk boven aan.

Comment

In cel C9 vul je in wat je gewenste hoeveelheid kcal per dag is. Op regels10, 11 en 12 wordt dan uitgerekend hoeveel gram eiwitten, vetten en koolhydraten dat is per dag.

Comment

Oké mooi thanx

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X