Deze voeding goed of slecht?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by tommyzz View Post
    Niet Met me eens zijn dat kan.
    alleen zou toch willen weten welke beweringen niet kloppen.?

als ik alles lees wat je hebt gepost incl je andere account
    dan praat je je zelf tegen.
    Welke beweringen niet kloppen? Gozer je vertelt me een verhaal over een vriend van je die kuurde maar waar je zeker van bent dat die overleden is door het eten bij de Mac Donalds. Need I say more?
    Last edited by Grinder; 28-02-2013, 17:08.

Comment

Originally posted by Grinder View Post
      Praktijkervaring is belangrijk. Daar ben ik het ook mee eens. Maar dat filmpje dat je hierboven kon bekijken is van een trainer die dit werk al tientallen jaren doet. Hij heeft op het podium gestaan en traint nu honderden cliënten. Hij heeft vroeger ook gedacht dat je alleen maar ''clean'' moest eten want dat hoorde hij van zijn voorgangers. Ik neem je ook niet kwalijk omdat het allemaal te mooi klinkt om waar te zijn. Ikzelf heb in het begin er ook zo over gedacht. Maar wat ik heb gemerkt in deze sport is dat niemand iets nieuws durft te doen. Ondanks dat ze ongelukkig zijn door al de regels die hen staat voorgeschreven waar ze aan moeten voldoen.

Als jij van jezelf weet dat wanner je bepaalde voedingsmiddelen consumeert, dat dat dan ervoor zorgt dat je er meer van wilt eten en dat er dan weer voor zorgt dat je je dieet moeilijk volhoudt, dan hou je je aan je plan dat werkt voor jou. Dan ligt het dus aan jou en niet aan het voedingsmiddel. Als een persoon 100 gram koolhydraten op een dag consumeert om af te vallen, dan ga je diegene natuurlijk niet aanraden om donuts te eten. Ikzelf val gemakkelijk af op 2500+ calorieën en heb dus genoeg ruimte om iets te eten wat ik lekker vind maar niet ''clean'' is.
      Je kan niet om het feit heen, aangezien de vele solide onderzoeken die er zijn plaatsgevonden de afgelopen jaren, dat wat ik zeg niet de waarheid is. Als jij kennis over voeding koppelt aan een persoons fysiek, dan snap ik wel waar jij vandaan komt. Jay Cutler zegt dat die gegroeid is door bananen te eten en dat advies moeten we met z'n alle zonder te twijfelen opvolgen want hij is HUGE. Right?

En over de onderzoeken die het tegendeel bewijzen, ik zou ze graag willen zien. Links? Want als er iets is dat ik ervan uit kan halen, des te beter voor mij. Dat is het mooie van deze sport. Je leert constant. Je moet daar dan wel natuurlijk voor open staan.

-Wat heb je eigenlijk constant met mijn fysiek google-boy? Jelly?
      Grapjas! Youtube is geen realiteit, ik hoop echt voor je dat je dat snapt?

En ik geloof dat je een beetje last hebt van zelfoverschatting kerel, de gequote broscience en onderzoekjes komen vooral op dbb nogal eens langs. Klopt helaas in de praktijk niet veel van, je mag van mij alle mogelijke papieren onderzoekjes erbij halen, als ik dingen uitprobeer en het werkt niet, dan werkt het niet.
      Hoe je erbij komt dat ik wie dan ook achterna zou lopen snap ik niet helemaal, je haalt echt argumenten uit het niets.

En die fysiek van je, das volgens mij niet echt iets waar je zelf trots op bent, want je plaatje is opeens verdwenen. Daarbij is een streefgewicht van 84kg echt niet iets om trots op te zijn bij 1.88m, maar je mag blijven dromen hoor....

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
        Grapjas! Youtube is geen realiteit, ik hoop echt voor je dat je dat snapt?

En ik geloof dat je een beetje last hebt van zelfoverschatting kerel, de gequote broscience en onderzoekjes komen vooral op dbb nogal eens langs. Klopt helaas in de praktijk niet veel van, je mag van mij alle mogelijke papieren onderzoekjes erbij halen, als ik dingen uitprobeer en het werkt niet, dan werkt het niet.
        Hoe je erbij komt dat ik wie dan ook achterna zou lopen snap ik niet helemaal, je haalt echt argumenten uit het niets.

En die fysiek van je, das volgens mij niet echt iets waar je zelf trots op bent, want je plaatje is opeens verdwenen. Daarbij is een streefgewicht van 84kg echt niet iets om trots op te zijn bij 1.88m, maar je mag blijven dromen hoor....
        Is goed jongen. Het plaatje dat je nu op mijn profiel ziet is mijn meest recente foto btw. Waar zou ik aan moeten werken volgens jou? Tips?

Comment

Is goed jongen. Het plaatje dat je nu op mijn profiel ziet is mijn meest recente foto btw. Waar zou ik aan moeten werken volgens jou? Tips?
          Eh... Het kopen van een betere camera?
          En dan een foto nemen van alles incl. benen. Beetje lastig oordelen zo.

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
            Eh... Het kopen van een betere camera?
            En dan een foto nemen van alles incl. benen. Beetje lastig oordelen zo.
            It's all good son

Comment

Welke beweringen niet kloppen? Gozer je vertelt me een verhaal over een vriend van je die kuurde maar waar je zeker van bent dat die overleden is door het eten bij de Mac Donalds. Need I say more?
              Goed lezen kerel.

Je gaf aan dat je had gehoopt dat Nederlanders verder waren betreft voeding.
              begin bij jezelf!!
              En die artikelen schrijven laat dat eerst maar zitten.
              eerst je kennis op orde dan pas schrijven.

Succes!!
              Chaka Chaka Boy

Comment

Grinder is ican?
                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Net de muppets hier
                  Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X