voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voedingsschema

hey ik ben ongeveer een jaar bezig met fitness en ik heb besloten om er 100% voor te gaan daarom heb ik een voedingsschema opgesteld. misschien zouden jullie er even naar willen kijken en advies geven ?

Maaltijd 1 7:30
    90 gram brinta
    - 39.6 kcal eiwit
    - 234 kcal koolhydr
    - 17 kcal vet

1 appel
    - 1.6 kcal eiwit
    - 48 kcal koolhy
    - 0 kcal vet

maaltijd 2 10:30
    1 snee brood
    - 8.4 kcal in eiwit
    - 54.72 kcal koolhy
    - 10 kcal vet

250 gram kwark
    - 69 kcal eiwit
    - 42 kcal koolhy
    - 2.25 kcal vet

maaltijd 3 13:00
    150 gram rijst
    - 48.6 kcal in eiwit
    - 442.8 kcal in koolhy
    - 0 kcal in vet

150 gram kipfilet
    - 136.8 kcal eiwitten
    - 0 kcal kcal koolhy
    - 10.8 kcal vet

maaltijd 4
    150 gram kipfilet
    - 136.8 kcal eiwitten
    - 0 kcal kcal koolhy
    - 10.8 kcal vet

1 appel
    - 1.6 kcal eiwit
    - 48 kcal koolhy
    - 0 kcal vet

Maaltijd 5
    250 gram aardappelen gebakken
    - 20 kcal eiwit
    - 160 kcal koolhy
    - 123.75 kcal in vet

300 gram kipfilet
    - 273.6 kcal eiwit
    - 0 kcal koolhy
    - 22 kcal vet

100 gram sla
    - 5 kcal eiwit
    - 3.6 kcal koolhy
    - 1 kcal vet

300 gram bonen
    - 24 kcal eiwitten
    - 24 kcal koolhy
    - 5.4 kcal vet

maaltijd zes
    1 snee brood
    - 8.4 kcal in eiwit
    - 54.72 kcal koolhy
    - 10 kcal vet

maaltijd zeven
    250 gram kwark
    - 69 kcal eiwit
    - 42 kcal koolhy
    - 2.25 kcal vet

alvast bedankt !

wat is je bedoeling bijkomen of afvallen ?

Comment

de bedoeling is om af te vallen ik ben 1.81 zeventien jaar alleen mijn vetpercentage weet ik niet mijn dagelijks behoefte is ongeveer 2700 kcal

Comment

Droog brood en sla zonder dressing? Hoe wil je dit volhouden?

Comment

droog brood zal geen probleem zijn bij de sla heb ik inderdaad de dressing vergeten net zoals olie om te bakken. bedankt voor het herinneren. maar is het om droog te trainen een goede start ?

Comment

Als je het zo hebt uitgerekend zal het wel kloppen, maar het water loopt me niet meteen in de mond.

Comment

Hoeveel kilo weeg je
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

ik weeg nu tachtig mijn eerste doel is om naar de 75 kg af te vallen

Comment

Originally posted by dylannottuh View Post
                  ik weeg nu tachtig mijn eerste doel is om naar de 75 kg af te vallen
                  Want? Schatting van je vp?
                  "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

ik denk ongeveer een vetpercentage van 18% het doel is om mijn buikspieren meer uit te laten komen en overtollig vet rond de middel weg te krijgen

Comment

Misschien als je je porties wat verlaagt dat je gevarieerder en lekkerder zou kunnen eten. Sport je vaak btw? Je zit nl best hpog in je eiw (211 gr). Das bij jouw schatting van 18% vp meer dan 3gr per kg vetvrije massa en daarnaast bevat t maar 289 gr kh. Misschien iets meer kh eten en iets minder eiw en voornamelijk gevarieerder lijkt me

Comment

ik fitness nu 4 a 5 keer in de week. het is inderdaad slimmer om kleinere porties te gaan eten en te variëren want anders word het nog moeilijk denk ik thanks voor de tip

Comment

gewoon een beetje puzzelen met verantwoorde producten en dan kom je er wel!
                          doe je combinatie van KT en cardio?

Comment

ik doe nu alleen maar KT maar met het nieuwe dieet heb ik me gelijk voorgenomen om na iedere training een half uur cardio te doen en op rustdagen een half uur opbouwend tot een uur rennen

Comment

Het samenstellen van meer voedingsschema's kan echt het verschil maken wanneer je het op een gegeven moment wat minder ziet zitten. Je schema ziet er wat saai uit, maar goed smaken verschillen. Ik probeer zelf op trainingsdagen meer te nemen dan wanneer ik rustdagen heb. Moet zeggen (het is een probeerseltje van de afgelopen 4 weken) dat het heel goed bevalt, en goed samenhangt met m'n eetlust. Ik probeer btw dagelijks 450Kcal te cutten om m'n vetpercentage naar ca. 10% te krijgen.
                              2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
                              14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
                              25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X