Ik heb wat advies nodig over eten, en ik heb het gevoel dat er hier mensen zitten die er heel veel vanaf weten . Ik train (roeien) 5x in de week, dit doe ik al 5 jaar. Ik hield me eerst totaal niet met voeding bezig, maar op een gegeven moment ben ik na mijn trainingen een bak magere kwark met fruit gaan eten, en ik had het gevoel dat ik hierdoor sneller herstelde en misschien zelfs ook wel sterker werd.
Nu vroeg ik me af, is ná de training inderdaad een goed moment om eiwitten en koolhydraten te nemen? Is het zinvoller of beter om dit te vervangen door eiwitshakes? Zo ja, wat voor?
Of hebben jullie verder nog tips qua voeding? Ik ben er niet om uit om een heel voedingsschema te volgen, maar als ik hier en daar wat extra's kan doen om goed voor mn lichaam te zorgen en sterker te worden, dan is dat altijd mooi meegenomen natuurlijk
Ik ben een vrouw trouwens, wellicht relevant?
Nu vroeg ik me af, is ná de training inderdaad een goed moment om eiwitten en koolhydraten te nemen? Is het zinvoller of beter om dit te vervangen door eiwitshakes? Zo ja, wat voor?
Of hebben jullie verder nog tips qua voeding? Ik ben er niet om uit om een heel voedingsschema te volgen, maar als ik hier en daar wat extra's kan doen om goed voor mn lichaam te zorgen en sterker te worden, dan is dat altijd mooi meegenomen natuurlijk
Ik ben een vrouw trouwens, wellicht relevant?
Comment