Koolhydraten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Koolhydraten

Ik heb nog een vraag heb op een andere site gevraagd hoe ik de koolhydraten/eiwitten/vet kan verdelen. En de antw. Was 55% koolhydraten 35% eiwitten 10% vet. Maar is dat dan niet te veel koolhydraten ? Als ik wil afvallen ? Een vriend van me zei dat ik de koolhydraten en eiwitten moeten omdraaien. Klopt dat ?

Ben 68 kilo en 1.64m en een vrouw. Vind nog al moeilijk om alles te verdelen en wat ik kan eten.

Als je wilt afvallen is 55 % koolhydraten idd wel aan de hoge kant. Lees even stickies op het forum over voeding. Hierin vind je een hoop info over afvallen ed. 55% eiwitten is namelijk ook belachelijk.

Comment

je moet vooral kijken naar het totaal aantal Kcal dat je per dag inneemt. Is dit minder dan je verbruikt val je af. Wat betreft de verhoudingen is 50% koolhydraten 25% eiwitten en 25% vetten ongeveer de norm geloof ik maar weet het niet zeker.
      Ernstig noh!

Comment

10%vet lijkt me echt weinig.
        lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Ik zou het een poging wagen, niemand die hier iets over kan zeggen. Ben zelf geen fan van teveel vetten. Zou die 10% wel uit avocado en wat walnoten halen(perfect voor vrouwen).

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
            uit avocado en wat walnoten halen(perfect voor vrouwen).

Hoezo, Tal?
            (de avocado eet ik nooit maar de walnoten elke dag, ben benieuwd waarom jij dit zegt. )
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Omdat walnoten rijk zijn aan foliumzuur, vrouwen die zwanger willen worden of zwanger zijn vergroten dan de kans op afwijkingen aan hun kind en verbeterd de ontwikkeling van je kind.

Waarom eetje geen avocado eigenlijk ?:P

Comment

Omdat walnoten rijk zijn aan foliumzuur, vrouwen die zwanger willen worden of zwanger zijn vergroten dan de kans op afwijkingen aan hun kind en verbeterd de ontwikkeling van je kind.

Verlagen hoop ik
                En wat is er mis met hogere vetten als je afvalt tal? Ik dacht dat 10% het absolute minimum was.
                Lid van de 200 club

Comment

ahah ja verlagen :P. Is niks mis mee hoor, maar ik reageer zelf niet heel goed op merk ik. Zoiezo zit er in veel producten vet in verwerkt. Kijk naar tilapia bijvoorbeeld. Havermout bevat ook relatief veel vet.

Comment

1.8-2.5 gr eiwitten per kg lichaamsgewicht
                    30% van je voeding aan vetten
                    rest naar gelieve opvullen, mag met carbs.

Comment

Zwanger worden?? Whaha, echt geen optie!
                      En ik vind avocado echt ongelooflijk smerig.
                      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Oh echt :P. Ook door je rijst oid?

Comment

Originally posted by bvds View Post
                          je moet vooral kijken naar het totaal aantal Kcal dat je per dag inneemt. Is dit minder dan je verbruikt val je af. Wat betreft de verhoudingen is 50% koolhydraten 25% eiwitten en 25% vetten ongeveer de norm geloof ik maar weet het niet zeker.
                          normaal moet ik 2796 kcal hebben.
                          om af te vallen neem je toch 500 kcal eraf. dat is zo 2296 kcal per dag.

maar wat is het makkelijkste om mijn eetschema op te stellen. heb de stickys helemaal door gelezen. maar kom er niet veel verder mee hahah ..

Comment

als je de stickies hebt doorgelezen dan weet je toch

dat je moet beginnen met je gewicht meten

eiwitten 4 kcal per gram
                            koolhydraten 4 kcal per gram
                            vetten 9 kcal per gram

lichaamsgewicht x 2 a 2.5 is het aantal gram eiwit
                            ik hou zelf vaak aan lichaamsgewicht in grammen aan vet
                            de rest koolhydraten.

Comment

edit: dubbelpost

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X