mijn voedingsschema en spiergroep indeling laat een reactie achter aub.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mijn voedingsschema en spiergroep indeling laat een reactie achter aub.

Mijn voedingsschema:

7:00 Ontbijt:
    brinta met melk of anders cruselie met melk
    2x ei zonder eigeel
    1 banaan
    2 bruin brood+boter(kipfilet)

10:00 Tussendoor:
    2 bruin brood+boter(pindakaas)
    2x ei zonder eigeel
    200 ml melk

12:30 Middag:
    4sneetjes bruin brood+boter(pindakaas)
    mandarijn
    200 ml melk

15:00 Tussendoor:
    4bruin brood+boter(kipfilet)
    mandarijn
    noten(pindas ongezouten)(soms gezouten)

18:00 Avond:
    wat de pot schaft

19:00
    banaan

21:00
    2x ei zonder eigeel
    noten(pindas ongezouten)(soms gezouten)

23:00
    franse magere kwark

kom ik zo aan men eiwitten?ik weeg 85 kilo ik ben 1,91 ik ben de laatste 2maanden 10kilo aan gekomen voornamelijk in de buik en hoofd dat vind ik niet zo relax snapje enige tips om dat te voorkomen of komt er ook nog vet in de arme of?en ik persoonlijk denkt dat het door de pindas komt sinds ik die neem kom ik behoorlijk veel aan

Mijn fitness work out spiergroepen:

maandag:
    rug+shouders

dinsdag:
    biceps+triceps

woensdag:
    benen

donderdag:
    borst+shouders

vrijdag:
    biceps+triceps

overbelast ik nu mn biceps+triceps?
    er zit meer dan 72uur rust tussen de spiergroepen of verlangzaamt dit schema de indeling van de spiergroepen per dag mijn spieropbouw?

tips zijn welcome boys en girls graag zelfs negatief mag uiteraard ook graag zelfs en zeg hoe ik het beste kan veranderen.

kan je het in een excell sheet zetten aub, ik denk dat het door de melk, cruesli en boterhammen komt.

ook zou ik wat varieren in de vetten dus niet pindakaas en pinda's, andere noten hebben andere mineralen, om de eiwitten hoef je de pindakaas niet te nemen en de aanvullende KH tov andere noten heb je ook niet nodig denk ik

lijkt me wel dat je armen op deze manier redelijk belast worden idd omdat ze de dag ervoor ook ondersteund hebben bij borst, rug en schouders, misschien push,pull, benen, push, pull (ofzoiets) en buik erbij als je dit schema wil blijven aanhouden. anders zou ik eerder gaan voor de vaste schema's zoals die van falstyr en woensdag dus rust

Comment

Reageer aub, waar slaat dit nou op man.. Misschien is het niet tot je doorgedrongen. Het is wel zo netjes om je even voor te stellen.. Denk dat van de opvoeding alleen de voeding is blijven hangen
      Geen woorden, maar daden.

Comment

die 10 kilo ben je niet aangekomen met 4x p/w trainen en dit voedingsschema..toch?
        "Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X