Mijn Voedingsschema beginner (Tips AUB)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn Voedingsschema beginner (Tips AUB)

Dag mensen,

Ik ben 16 jaar oud, 1.90m lang en weeg 69kg. Ik heb een ectomorph lichaam (dun), en wil erg graag breder en gespierder worden. Ik heb me erin verdiept, en heb ik ga bulken met dit voedingsschema.

Ik vraag me af of dit een beetje een goed voedingsschema is. Ik weet niet mijn vetpercentage maar dat zal rond de 9-10 zijn. In combinatie van dit voedingsschema wil ik de eerste 6 weken beginnen met een fullbody workout.

Als je de voedingsschema bekijkt, zie je dat ik erg veel eet/drink als ontbijt. Als er tips zijn om alles beter te verdelen, of tips in het algemeen hoor ik deze graag.

Alvast bedank!

Ben nog geen expert op het gebied van voeding maar:

Ziet er na mijn weten goed uit!
    Alleen zit er tussen je 1e en 2e maal redelijk veel tijd.
    (Maar dit zal wel te maken hebben met : school of werk?)

Je kan eventueel wel wat meer eiwitten tot je nemen, ik zelf reken 3gr eiwit per kg vet vrije massa.

Veel Succes!
    Train Insane Or Remain The Same.

Comment

Tijd tussen 1e en 2e maal heeft inderdaad met school te maken.

Bedankt voor je reactie

Comment

Ik zou van 1.5-2ltr per dag water minimaal 2 liter water maken. Hiermee het water dat je tijdens sporten drinkt niet meegerekend. Verder zou je nog iets van noten toe kunnen voegen, walnoten/cashewnoten. Met dit gewicht zit je op zich nog wel goed qua EW, maar zodra je aan begint te komen mag dit wel wat omhoog.

Heb je uitgerekend wat je onderhoud is?

Verder is je post workout niet echt ideaal. Neem direct na je training snelle suikers (iets als dextrose bijv.) en iets met weinig vet, veel koolhydraten en snelle eiwitten.

Wat je pre workout betreft dat is voor jezelf even aankijken.. kan soms zwaar op de maag liggen wat je eet, maar dat is voor iedereen persoonlijk
        http://www.body-supplies.nl

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X