Weekend Dip

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Weekend Dip

Beste Leden,

Deze maand veel gelezen op het forum, en al een tijdje bezig met een plan van aanpak die ik hier morgen zal gaan posten, maar dat terzijde.

Ik heb een vraagje mbt voeding ten opzichte van het weekend. Doordeweeks heb ik een vaste baan en sta ik rond kwart voor 6. Hierin heb ik gewoon een vast patroon. Ik neem genoeg eten mee naar het werk en het voelt ook alsof ik gain.

Het is weer zaterdag/weekend ik slaap uit tot een uurtje of 9 ga naar de fitness (rond 10) en me voeding is al niet meer op orde. Op zondag slaap ik tot 11 uur eet daarna wat en ga bijv wat doen.
    Me voeding is dan zoveel anders als door de weeks. Hoe doen jullie dit?

Ik snap dat er bijv mensen op zaterdagavond uitgaan en er zondagmiddag een keer uitkomen, wanneer eet je dan?

Nope, ik kom dan niet zondagmiddag uit me bed. Als ik uit ga dan sta ik gewoon op eet ik wat en slaap weer eventjes weer.

Comment

Moest altijd samen ontbijten ook nadat ik uit geweest was ofzo. En dit was altijd rond 10uur dus ik heb een soort van vast patroon voor in het weekend.

Comment

Leuke discussie, ik heb hier zeg ook altijd moeite mee. Ik slaap in het weekend ook altijd langer dan doordeweeks. Nu los ik het op door me macro's gewoon naar binnen te proppen maar wel op andere tijden dus.
        Never Never Never Give Up !!!

Comment

Originally posted by Fightmachine View Post
          Leuke discussie, ik heb hier zeg ook altijd moeite mee. Ik slaap in het weekend ook altijd langer dan doordeweeks. Nu los ik het op door me macro's gewoon naar binnen te proppen maar wel op andere tijden dus.
          Same here, soms kom ik er helaas niet helemaal aan
          If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Probeer gewoon zoveel mogelijk je vaste routine aan te houden in de tijd dat je wel wakker bent en probeer die maaltijden dan aan te vullen zodat je aan je macro's komt
            http://www.body-supplies.nl

Comment

Ik eet gewoon altijd hetzelfde. Niet altijd op zelfde tijdstippen ofc.
              Geen woorden, maar daden.

Comment

Zelfde probleem hier! Met name de weekenden is voeding een probleem. Ik moet weg uit het ritme: ik heb de hele week goed gegeten en getraind enz. en het is nu weekend dus het "mag" wel! Discipline....
                I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday

Comment

Hangt echt niet af van een puur uurtje later eten... soms maken mensen zich echt te druk
                  Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by frankey View Post
                    Hangt echt niet af van een puur uurtje later eten... soms maken mensen zich echt te druk
                    Nee dat klopt! Maar als je de verkeerde dingen gaat eten is het zonde
                    I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday

Comment

Dacht te lezen voeding goed zat, alleen soms te lange tijd tussen zit om te eten, omdat je dan langer slaapt. Keuze is aan jou om in het weekend om goed te eten of niet... niks met verschillende tijden te maken toch ?

Gr
                      Een dag niet getraind...

Comment

Normaal gesproken eet ik om de 2 uur vanaf 6 uur in de ochtend. Als ik pas s' middags wakker word mis ik dus al 4 maaltijden. Ik ben aan het bulken altans ik probeer goed, veel en clean te eten. Maar in het weekend lijkt het wel alsof alle extra kj die ik door de weeks nam mijn lichaam in het weekend gebruikt, meer mensen die gevoel?

Comment

Zaterdag je eten voor zondag klaarmaken en dan is het een kwestie van discipline om al het andere te weigeren en jezelf netjes vol te proppen in die paar uur minder die de dag voor je gevoel duurt.. zit zo vaak op zondagmiddag bij opa en oma m'n bak kwark weg te lepelen terwijl de rest aan de appeltaart met slagroom zit Overigens is 1 'junk-dag' per week ook geen drama hoor...

Comment

Ik maak einde van de middag op zaterdag mijn eten klaar voor zondag. Heb gewoon een bak met 12 broodjes kipfilet in de koelkast staan en heb kipfilet met rijst en groente als magnetronmaaltijd. en de shakes zijn zo gemaakt... Ook sta ik vaak wat later op als ik uit ben geweest en ja soms is het wat proppen om alles op te krijgen haha. Maar dat klaarzetten werkt ook super zodat je gelijk je eten kan pakke en vreten haha geen gezeur met klaarmaken op zondag...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X