Geen water mogen drinken.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Geen water mogen drinken.

Hallo,

Even uitleggen, een week geleden is mij verteld bij de dokter dat ik beter geen water meer kan drinken dit omdat mijn hoofdhuid extreem droog is schilfert en uitvalt
    Hij vertelde dat dit door de kalk kon komen en dat het het proberen waard is.
    Ik dronk 2 a 3 liter water per dag (kraanwater).

Nu begrijp ik dat de meeste denken nog nooit van gehoord.
    Maar wil het toch een maandje proberen, geen water.
    Nu is mijn vraag wat ik nu het beste zou kunnen drinken??
    Vooral omdat ik bezig ben met me bf.

Gr Nick

Kan je geen kalkfilter op je watertoevoer zetten? En je hebt toch ook wel van die kannen waar je het kraanwater in kan doen met van die kalkfilters? Is dat niet wat?
    Ik zou niet weten wat je anders kunt drinken?!
    Koop anders flessen met bronwater ofzo.
    ~ Rookworst zonder R is ook worst ~

Comment

Wat is dat nou voor dokter? Als je geen water drinkt ga je dood ( en nog best snel ook... ).

Comment

Ik ga liever voor flessenwater uit de supermarkt dan, mits dat geen kalk bevat.
        Iemand enig idee welk merk ik dan het beste kan pakken morgen bij de supermarkt?
        Wist niet eens dat er water te koop was zonder kalk of is dat er misschien ook niet eens??

Comment

Als ik een jaar melk drink leef ik gewoon nog hoor..

Comment

Denk niet dat als je melk gaat drinken je BF nog goed zo wordt als jij het in gedachten had denk ik.
            En ik dacht dat je gewoon flessen bronwater moet hebben. Staat er wel op denk ik. En anders vraag je gewoon f.
            Denk wel dat je al met al meer geld kwijt bent op langer termijn met flessen bronwater kopen dan met een goede filter aanschaffen. Maargoed, hele happening dat aanschaffen van zo'n filter natuurlijk.
            ~ Rookworst zonder R is ook worst ~

Comment

Elke dag 3liter melk, wieeww, ben je na een jaar een olifant met die huid.

Gewoon Spa oid kopen, bar le duc, appie heijn water. Misschien is er wat goedkopers, maja geen idee. Oftewel flessen/bron water idd.

Comment

Ik bedoel alle drinken bestaat over het algemeen voor 98% uit water (sappen, limonade, frisdrank), melk ook. Dat zou ik overigens niet drinken als ik jou was, melk, daar zit 5x zoveel calcium in als kraanwater. In bron- of mineraalwater zit ook calcium, ook in de meeste sappen en ander verpakte drinken dat je in de supermarkt koopt. Best lastig calciumvrij water. Zo'n filter is nog de beste oplossing.

Comment

Ik denk dat ik voor een filter ga kijken enigste oplossing als ik het zo lees.
                  Loop ook de super wel even door..
                  Wat drinken jullie verder naast melk en water?

Comment

Check gewoon even de ca(lcium) waarden op de verpakking van het mineraalwater, staat er wel op, houdt die zo laag mogelijk.
                    Ik drink zelf alleen kraanwater en koffie.

Comment

ik zou voor de filter gaan idd, anders zou ik het niet weten anders dan gedestileerd water te koop bij de benzinepomp

Comment

Het gaat niet over calcium maar over kalk Martin.

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                          Het gaat niet over calcium maar over kalk Martin.
                          Je doet jouw onderschrift wel eer aan!

Comment

Gaat wel over kalk idd hahaah ga er zelf helemaal aan voorbij zal wel aan de tijd liggen.

Verder ga ik wel voor een filtertje en google wel even verder..

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
                              Je doet jouw onderschrift wel eer aan!
                              Het staat er niet voor niets he, maar misschien moet je even lezen. (:

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X