Voeding op niet train dagen ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voeding op niet train dagen ?

Hallo mensen,

Nu heb ik mijn voedingsschema af het gaat hier om een cut schema heb alleen nog wat vraagjes.

Hoe zit het op de dagen dat ik niet sport ? ik heb nu een 3 daags splits schema neem ik dan dezelfde voeding op de training dagen als de niet train dagen.
    en de whey voor de workout hoe doe ik dat op de niet training dag neem ik dan geen whey om dat tijdstip alleen in de ochtend ?

ik heb op het forum gekeken maar het is me allemaal ff niet zo duidelijk

Groet Jorge hoop dat jullie me kunnen helpen.
    Attached Files

Zelfde als wanneer je wel sport miss alleen je pot workout shake ofzo eruit laten.

Comment

Originally posted by optiflex View Post
      Zelfde als wanneer je wel sport miss alleen je pot workout shake ofzo eruit laten.
      mis ik die eiwitten dan niet op die dag moet ik het niet vervangen met iets ? ik las ergens dat je dat wat meer vetten nodig hebt ?

Comment

Hoe groot is jou postworkout shake? Bij mij is het een verschil van +/- 30 gram eiwit ofzo? Ik zit wanneer ik die 30 gram eiwit van mijn totaal afhaal niet dichtbij de minimale eiwit inname. Ik zelf doe op rustdagen ipv banaan na het trainen bij het ontbijt en de shake na het trainen skip ik. Voor de rest niets anders. Ja je kan je vet omhoog doen maar waarom? Je moet kijken wat voor jezelf het best werkte maar je hoeft niet perse lager in kcal op rustdagen te zitten dan op trainingsdagen.

Comment

high carb, moderate protein, low fat op trainingsdagen en
          low carb, high protein, moderate fat op rustdagen werkt voor mij het meest effectief maar hier hoef je je allemaal niet zo druk om te maken. Je verbrand minder op je rustdagen dus zit niet in over dat beetje eiwit dat je mist.

Comment

Originally posted by aktito View Post
            high carb, moderate protein, low fat op trainingsdagen en
            low carb, high protein, moderate fat op rustdagen werkt voor mij het meest effectief maar hier hoef je je allemaal niet zo druk om te maken. Je verbrand minder op je rustdagen dus zit niet in over dat beetje eiwit dat je mist.
            oke dankjewel dan laat ik het verder zo heb je misschien verder nog aanvullingen op mijn schema ?

Comment

Originally posted by optiflex View Post
              Hoe groot is jou postworkout shake? Bij mij is het een verschil van +/- 30 gram eiwit ofzo? Ik zit wanneer ik die 30 gram eiwit van mijn totaal afhaal niet dichtbij de minimale eiwit inname. Ik zelf doe op rustdagen ipv banaan na het trainen bij het ontbijt en de shake na het trainen skip ik. Voor de rest niets anders. Ja je kan je vet omhoog doen maar waarom? Je moet kijken wat voor jezelf het best werkte maar je hoeft niet perse lager in kcal op rustdagen te zitten dan op trainingsdagen.
              oke dankjewel mijn post wo shake is ook 30 gram maar die kan ik dan idd missen dankjewel verder nog op en aanmerkingen op het schema ?

Comment

Zou de eiwitten gewoon gelijk houden. evt spelen met koolhydraten en vetten. Op trainingsdagen iets meer koolhydraten iets minder vet en op rustdagen iets minder koolhydraten en iets meer vet. Of je houd het simpel en eet gewoon elke dag hetzelfde, wat ook prima werkt.
                People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X