Achteruitgang

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

op de weegschaal doe ik vaker, maar vetpercentagemeting is maar om de 3maanden.

weegschaal:
    eerste 2maanden: gewicht op weegschaal ongeveer contstant op +/-78kg tot 78.5kg
    laatste maand: gewicht van 78kg --> 81kg

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
      Wat dacht je van de eerste 2 maanden met cardio richting skinnyfat gaan en vervolgens de laatste maand met meer voeding de boel quas spiermassa enigszins rechttrekken? Maar dan waarschijnlijk met teveel en/of verkeerde voeding en met een mank metabolisme uit de vorige periode?
      Als je een nauwkeurigere verklaring wilt dan zul je naar je gewichtsverloop en VP over de gehele periode moeten kijken. Of sta je echt maar eens per 3 maanden op de weegschaal?

maargoed hoe het precies verlopen is is natuurlijk ondergeschikt aan de toekomst..
      Heb jij een idee hoe ik nu het best kan verderdoen?

ik dacht na mijn krachttrainingen terug EEN BEETJE cardio te doen (lees 20minuten tot 30minuten)
      en het voedingsschema wat ik hier gepost heb te volgen, ongeveer op onderhoud eten (met de nodige aanpassingen die nog voorgesteld worden).

Comment

Ik zou gewoon even stoppen met cardio, is niet nodig en zorgt alleen maar voor vertroebeling van de resultaten. Goed voedingsschema opstellen, tijdje strikt volgen, resultaten bekijken, terugkoppelen en schema bijstellen. VP controleer je met voeding, dat moet kloppen.
        Wil je meer eten dan je onderhoud met alleen KT, of omdat je je conditie wilt verbeteren, dan kun je cardio toevoegen. Maar dat zou ik dan pas in tweede instantie doen.

Comment

ok, bedankt.

Ga zowiezo als ik een voedingsschema heb het proberen heel strikt te volgen, omdat ik anders nooit zal weten welke invloed het precies heeft

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X