kh arme maaltijden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kh arme maaltijden

Ben opzoek naar kh arme maaltijden voor een carb cycle schema te maken

Carb Cycling ? deel 2 » MyWorkout.be

Bovenataande site heeft me een idee gegeven hoe ik het schema in kan delen voor de hele week.

Low medium en high dagen ga ik gebruiken met de zaterdag als refeed day.
    Ga voor de variant droger te worden en niet volgas vet verliezen. Wil me kleine beetje massa dat ik heb niet direct weg gooien.
    Hiernaast volg ik een stronglift 5x5 schema.

Ben benieuwd naar de geweldige maaltijden die jullie uit ervaring kennen of gewoon weten

Roerei recept
    • 4 hele eieren
    • 2 selderijstengels
    • peterselie
    • jou favoriete kruiden (ik gebruik komijn, koriander en zwarte peper)

Wanneer het geheel bijna klaar is doe je er een paar eetlepels Hüttenkäse bij.

Je kunt er ook zalmsnippers bij doen voor de verandering.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

@inferno. Klinkt goed! Is dit je avondeten? Voor mij zou dit mooi weekend maaltje zijn. Moeilijk te bereiden in de ochtend voor k naar me werk ga. Sowieso het proberen vers te houden is moeilijk haha.
      Worden voor mij zalmsnippers. Huttekase PAS

Comment

Originally posted by flater2 View Post
        @inferno. Klinkt goed! Is dit je avondeten? Voor mij zou dit mooi weekend maaltje zijn. Moeilijk te bereiden in de ochtend voor k naar me werk ga. Sowieso het proberen vers te houden is moeilijk haha.
        Worden voor mij zalmsnippers. Huttekase PAS
        Dat eet ik in de avond soms. Het duurt maar 15 minuten om het klaar te maken. Hüttenkäse is wellicht niet lekker als je het uit het bakje eet maar het voegt echt wel toe aan de smaak van het roerei. Eventueel kun je er nog wat tomatenpasta aan toevoegen.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Wat ik een lekkere maaltijd vond ( wel hoog in vet ) tijdens keto was:

- 100 Gram gekookte tonijn van AH ( of any sort tonijn)
          - ijsberslag , brocoli beetje peper
          - 1-2 eetlepels Mayo

heel lekker

Voedingswaarde was geloof ik 44 gram vet 24 proteine carbs lower als 3 gr.
          Tonijn zelf is 355 calorieen per 100 Gram [ 32 vet , 14 proteine , 0 carbs]
          Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

@inferno. Lijkt me prima avondmaal

@haci. Klinkt ook lekker. Waarom die mayo?

Comment

Omdat het lekker is waarschijnlijk

Comment

Hamnburgers van biologische vlees is ook een prima optie. Aangezien er nog geen biologisch mager gehakt te koop is, gebruik ik standaard biologisch gehakt en biologische tartaar.

• 1/2 bak biologisch gehakt
                • 1 bak biologische tartaar (2 stuk)
                • kruiden toevoegen

Dan krijg je een burger die veel minder vet bevat, aangezien tartaar mager vlees is.
                - Dave Tate

Comment

Originally posted by flater2 View Post
                  @inferno. Lijkt me prima avondmaal

@haci. Klinkt ook lekker. Waarom die mayo?
                  Deed deze maaltijd op Keto, mayo kocht ik bij een Turkse winkel waar geen carbs inzaten ,extra fat
                  Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

Klinkt goed allemaal.

Wat hadden jullie als ontbijt?

Comment

Ontbijt at ik gewoon ei + melk. Maar je kan evengoed bovenstaande recepten eten. Hnngg @ kip of vis+rijst in de ochtend
                      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Een kipfilet, met wat stukjes kip en een paar plakjes kip is ook een prima koolhydraatarme maaltijd!

Comment

@dynamix.. een kipfilet met stukjes kip en paar plakjes kip??
                          Wat zijn dan stukjes kip? is dit niet gewoon een kipfilet?

Zat te denken aan kipfilet met komkommer tomaat paprika augurk als tussendoortjes voor 9.30 en 14.30

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X