schema voor massa bb en kickboksen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• schema voor massa bb en kickboksen

goedendag,

ik wou graag weten of mijn voedingschema zo een beetje goed in elkaar zit..

graag alleen reageren als je ook echt verstand heb van voeding!!

ik ben 23 jaar en train ongeveer 3 jaar 3 x in de week bb en 2 x kickboks training.
    ik ben 1,89 lang en weeg 73 kilo en mijn bf is 11 %

Mijn doel is om spiermassa aantekomen, maar ik maak me ook niet druk om een % meer of minder bf want ik lijk zo droog als maar kan nu.

eenheid kcal e k v

6:30 brinta 50g 183 6 37 1
    melk 250 ml 125 9 13 4
    whey 30g 110 22 2,5 1,4
    visolie caps 1 8

9:00 volkoren brood 160g 338 13 65 3
    pindakaas 30g 194 8 5 16
    melk 250 ml 125 9 13 4

13:00 volkoren brood 160g 338 13 65 3
    pindakaas 30g 194 8 5 16
    melk 250 ml 125 9 13 4

16:00 volkoren brood 160g 338 13 65 3
    pindakaas 30g 194 8 5 16

pre wo
    18:00 aardappelen 150g 128 4 28
    bloemkool 100g 20 2 3
    melk 250 ml 125 9 13 4
    karbonade 200g 422 57 1 21

post wo
    20:00 whey 30g 110 22 2,5 1,4
    melk 250 ml 125 9 13 4
    banaan 1 124 1 30

21:30 volkoren brood 160g 338 13 65 3
    kaas jong 30g 81 9 5

23:00 kwark 450g 216 43 1 0,5

TOTAAL : 4081 296 464 108

graag op en aanmerkingen van de pro's hier

alsvast bedankt !

ik zie dat het schema er niet helemaal lekker op staat, ik probeer dit zo snel mogelijk ff anders..

Comment

Wel erg veel eiwitten, zou meer vetten eten en wat minder eiwitten, 3 gr per kg lichaams gewicht is al meer dan genoeg. Met al dat brood is niets mis mee, maar het kan zowieso geen kwaad deze af en toe te vervangen door rijst/pasta.
      Een pro ben ik helemaal niet, maar ik zeg maar wat ik denk.

Comment

Zou je deze in het excel bestand kunnen zetten dat in een van de sticky topics staat? Is namelijk veel handiger om te beoordelen zo
        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Guusd View Post
          Zou je deze in het excel bestand kunnen zetten dat in een van de sticky topics staat? Is namelijk veel handiger om te beoordelen zo
          True.
          ~ Rookworst zonder R is ook worst ~

Comment

Originally posted by Kojpje View Post
            True.
            Nice toevoeging

Zou iets minder eiwitten nemen en meer koolhydraten omdat je ook kickboks wordt het toch wel gebruik lijkt me(toch).

Comment

als je om 11 uur nog eet slaap je ook pas om 12 uur zeker? als je dan 6 uur weer opgaat , heb je weinig nachtrust , nachtrust is ook goed .

Maja wat ieder nodig heeft natuurlijk

Je ken ook kipfilet op je brood doen , misschien wat afwisselen met pindakaas.

Comment

Bedankt voor de snelle reacties!

Originally posted by Guusd View Post
                Ik heb het juist in dat excel bestand maar ik weet niet hoe ik die hierop zet

Maar jullie raden aan minder eiwit te eten, is het een goed idee de whey in de ochtend weg te laten en alleen melk te pakken en dan nog iets toevoegen met een aantal ? Vetten en aantal ? Koolhydraten..??

En ik eet de kwark vlak voor het slapen en dat is rond kwart voor 11, 11 uur

Comment

Misschien heb je hier wat aan: Voedingsschema excelsheet ingevuld. En nu?
                  Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by Joseph89 View Post
                    Bedankt voor de snelle reacties!

Ik heb het juist in dat excel bestand maar ik weet niet hoe ik die hierop zet

Maar jullie raden aan minder eiwit te eten, is het een goed idee de whey in de ochtend weg te laten en alleen melk te pakken en dan nog iets toevoegen met een aantal ? Vetten en aantal ? Koolhydraten..??

En ik eet de kwark vlak voor het slapen en dat is rond kwart voor 11, 11 uur
                    Ik zou eerder ergens anders op de dag eiwitten schrappen. Die snelle eiwitten kan je namelijk goed gebruiken in de ochtend. Probeer het een beetje per maaltijd gelijk te verdelen.
                    Not with the lights on baby, i'm bulking.

Comment

Oke dan probeer ik de eiwitten nu verdeeld over de dag iets omlaag te brengen (5 %) en te vervangen voor koolhydraten.

als iemand nog sugesties heeft hoe ik dit dan het makelijks bereik, graag. (liever geen pasta of rijst maar iets wat ik kant en klaar kan pakken)

ps ik hoop dat het excel bestand er nu wel bij komt te staan
                      Attached Files

Comment

Ruim 4000 kcal op een dag? Dat is een behoorlijke berg eten.
                        Naar mijn mening eet je teveel eiwitten: als je vvm 65 kg is dan heb je geen 295 gram eiwitten nodig. Dat zou je beter kunnen verlagen en de hoeveelheid koolhydraten wat verhogen.
                        Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X