Kom niet uit het voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kom niet uit het voedingsschema

Ben een tijdje bezig geweest met het voedingsschema van wat ik nou precies eet maar kom er met de verhoudingen niet helemaal uit en of het wel een goed schema is kwa onderhoud.

ik hoor graag op/aan-merkingen
    Attached Files
    Last edited by BobMeere; 16-03-2013, 15:49. Reason: Voedingsschema vergeten

Kwark van 200 gram naar 500 gram gooien.

En weet je wel zeker dat je vp van 13% hebt? ik vermoed dat je lager uitkomt gezien je gewicht en lengte?
    Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Heb kwark naar 500 gram gedaan, heb die 13% niet aangepast omdat ik had aangegeven dat ik het niet wist, maar als ik moet gokken denk ik dat ik rond de 8% want ik heb dat 2 maanden gemeten. Heb het schema aangepast. iemand nog tips?
      Attached Files

Comment

Ga wat schrappen in de eiwitten en wat hoger in vetten en koolhydraten. Je zit nu op 213g eiwit op 63 kg. Dat is ongeveer 3,5g eiwit per kg. 2g is zat. Wat meer noten, wat meer brood, etc.
        Not with the lights on baby, i'm bulking.

Comment

Ik vraag me af waarom je aangeeft dat je VP niet bekend is maar dan vervolgens wel 13% in vult?
          ~ Rookworst zonder R is ook worst ~

Comment

Originally posted by Kojpje View Post
            Ik vraag me af waarom je aangeeft dat je VP niet bekend is maar dan vervolgens wel 13% in vult?
            Originally posted by BobMeere View Post
            heb die 13% niet aangepast omdat ik had aangegeven dat ik het niet wist
            Antwoord staat 2 plekjes naar boven
            Not with the lights on baby, i'm bulking.

Comment

@kojpje Wat moet ik dan invullen?

@Prime ik zal iets aanpassen.

iemand nog tips voor andere voeding inplaats van aantallen aanpassen?

voedingsschema 3.xls

Comment

Verdiep jezelf in je behoefte van voeding en de producten waarmee je dat kan bereiken. Lees ook even de sticky's, en probeer concrete vragen te stellen.
                Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Misschien heb je hier wat aan: Voedingsschema excelsheet ingevuld. En nu?
                  Kan je zelf beoordelen wat er niet correct is aan je schema.
                  Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X