Aanpassen voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aanpassen voedingsschema

Hoi Allen,

Ik ben nieuw wat voedingsschema's betreft.
    Ik heb geprobeerd naar aanleiding van het lezen over voeding en gesproken te hebben
    met verschillende mensen en mijn fitness coach geprobeerd een voedingsschema samen te stellen.

Mijn situatie:

lengte: 182 cm
    gewicht 95 kg
    bodyfat 24%

Verre van ideaal dus, dus wil gaan cutten :P

Verder ga ik di, do, zo naar de sportschool,
    Een vrij intensief schema op laten stellen waarbij ik gewoon lekker kapot kan gaan.

Ik heb mijn voedingsschema bijgevoegd om deze eens door jullie onder de loep te laten nemen.
    Hopelijk kunnen jullie mij wat tips geven, ik kom namelijk uit op een KEV van 42%, 33%, 26% (dit moet volgens het v4 schema van hier 43%, 32%, 25% zijn) en een totaal aan kcal van 1819 terwijl dit zelfs voor cutten 2692 zou moeten zijn. (heb begrepen dat te weinig kcal en dus te snel willen cutten niet goed voor je is).

Alvast bedankt voor de reacties.

PS. die 2e Whey shake als post workout neem ik op dagen dat ik niet train natuurlijk niet. en bij het avond eten heb ik geen specifieke groenten neergezet. dit varieerd van boontjes tot bloemkool, broccoli etc wat ik mee roerbak.voedingsschema.xls
    Last edited by mightymike1988; 04-04-2013, 07:47. Reason: Bijvoegen voedingsschema

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
X