Hallo!
Ik ben net klaar met cutten en wil weer beginnen met bulken.
Eerst wil ik graag mijn voeding weer rustig aan opbouwen naar onderhoud op een goed voedingsschema en mijn voedingsschema van af daar rustig aan opbouwen naar een bulk schema.
Mijn doel qua trainen is eerst mijn verloren kracht weer terug te winnen en daarna massa gericht te gaan trainen.
Ik ben 20 jaar, 1,92m en weeg 90 kg met een vetpercentage van ongeveer 15%
Mijn onderhoudsniveau zit op 3301 kcal
Eiwit : 232gr, 30% ( vvm x 3 )
Vet : 88gr, 25% ( heb ik altijd 25% )
Kh : 356gr, 45% ( rest )
Voor en na het trainen heb gerekent op 1 whey shake + vvm x 0,4gr snelle Kh.
( Dit omdat ik dit had gelezen in de sticky voeding voor en na het trainen. )
Graag wou ik commentaar op mijn voedingsschema, ik heb zelf namelijk gauw het idee dat ik fouten maak.
Ook had ik de vraag waar jullie al jullie informatie vandaan halen, graag zou ik nog veel meer willen leren over voeding.
Voeding Paint1.jpg
Ik ben net klaar met cutten en wil weer beginnen met bulken.
Eerst wil ik graag mijn voeding weer rustig aan opbouwen naar onderhoud op een goed voedingsschema en mijn voedingsschema van af daar rustig aan opbouwen naar een bulk schema.
Mijn doel qua trainen is eerst mijn verloren kracht weer terug te winnen en daarna massa gericht te gaan trainen.
Ik ben 20 jaar, 1,92m en weeg 90 kg met een vetpercentage van ongeveer 15%
Mijn onderhoudsniveau zit op 3301 kcal
Eiwit : 232gr, 30% ( vvm x 3 )
Vet : 88gr, 25% ( heb ik altijd 25% )
Kh : 356gr, 45% ( rest )
Voor en na het trainen heb gerekent op 1 whey shake + vvm x 0,4gr snelle Kh.
( Dit omdat ik dit had gelezen in de sticky voeding voor en na het trainen. )
Graag wou ik commentaar op mijn voedingsschema, ik heb zelf namelijk gauw het idee dat ik fouten maak.
Ook had ik de vraag waar jullie al jullie informatie vandaan halen, graag zou ik nog veel meer willen leren over voeding.
Voeding Paint1.jpg
Comment