Voedingschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingschema

Hey iedereen, ik heb een vraag ik heb net een voedings schema gemaakt, ik weet niet veel over voeding daarom wil ik graag commentaar krijgen als het nodig is ,

ik heb een bodyfat% van 11.8 % en will graag naar de 10 ongeveer. maar ik ben maar 60 kg dus ik wil wel met spiermassa aankomen is dat mogelijk om bodyfat te verliezen en spiermassa aantekomen

Niemand die mij kan helpen ?:P

Comment

Je krijgt veels te weinig vetten binnen. Schroef de vetten maar op tot 60. Tijdens je eerste maaltijd eet je 105 gram brood en 10gram kipfilet. Een snee brood is 30-35 gram dus 3 sneetjes en 10 gram kipfilet is een plakje kipfilet (beleg) is 15gram. Dit heb je denk ik verkeerd opgeschreven want anders eet je minder dan een plakje kipfilet op 3 sneetjes brood

Dus even je voedingsschema aanpassen en de juiste maten erbij zetten. Zoek desnoods op google hoeveel gram een plakje is.
      Whether you think you can, or think you can't, you're right.

Comment

Hmm ja maar daarom heb ik er ook honing bij gezet soms eet ik gewoon 3 plakjes kip filet en anders eet ik ook nog honing op mijn brood ... daarom dit keer maar 1 plakje

Comment

Wat is je lengte?
          What matters in life is the courage, you bring to it.

Comment

Doet er eigenlijk niet toe, je wil zowieso toch meer spiermassa. Eet rond de 2500-3000 kcals. Met een e/k/v verhouding van rond de 25/50/25 %. Moet je even testen vanaf hoeveel kcals je veel vet aankomt ofniet. VP zou ik me hier nog niet druk om maken.
            What matters in life is the courage, you bring to it.

Comment

oow dankjewel ja voor de zekerheid me lengte is 172 cm 17 jaar en ben 60 kilogram, Dus in verhouding meer calorieen eten met een verhouding van eiwitten 25 koolhydraden 50% en vetten 25% van mn totale in name?

Comment

Ik zou om te beginnen s'ochtends iets van havermout/brinta met (magere) melk eten. Ik gooi het zelf altijd in een blender en doe er een schepje vanille whey voor de eiwitten/smaak bij.

Verder eet je echt belachelijk weinig vetten. Ga wat schrappen in koolhydraten en voeg vetten toe. Zo'n 70-80g kan geen kwaad. Denk hierbij aan vis,ongezouten noten, etc. Ook zou ik voor het slapen die stukken fruit weglaten (meteen wat kh minder) en kwark wat opschroeven naar 500g. Zoveel kh voor het slapen wil je het liefst vermijden.

Je dagelijkse behoefte is 2530. Ik zou gewoon nog lekker op onderhoud eten en lekker blijven sporten. Aan de foto in het andere topic te zien ben je nog jong namelijk, hoe oud ben je?
                Not with the lights on baby, i'm bulking.

Comment

ben net 17 jaar geworden en ja weeg nog maar 60 kg :S en zo gezegt me koolhydraden weg laten wat moet ik er dan bijvoegen want volgensmij zit het meeste van al die koolhydraden in mijn broodjes waar ik 8 sneeen van eet per dag .. :S

Comment

Arturiano,

Ik heb je voedingsschema nog eens herzien en de betreffende feedback van de nadere leden zoals Prime hierin meegenomen. Ik heb je avondeten er nog niet bijgerekend. Dit zal je zelf moeten doen, verder staat er om 15.30 nog een whey shake. Deze moet je na je training innemen, ik heb alleen geen idee hoelaat je traint.

Ik hoop dat je er wat aan heb.

Gr,
                    Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Originally posted by arturiano View Post
                      ben net 17 jaar geworden en ja weeg nog maar 60 kg :S en zo gezegt me koolhydraden weg laten wat moet ik er dan bijvoegen want volgensmij zit het meeste van al die koolhydraden in mijn broodjes waar ik 8 sneeen van eet per dag .. :S
                      Weet hoe het is, kom zelf ook van 58kg bij een lengte van 1,87m. Ben nog lang niet waar ik wil zijn maar het gaat de goede kant op. Niet zo zeer koolhydraten weglaten, maar ga maar eens puzzelen. Zo'n 70-80-90g vet, ongeveer 2g eiwit per kg en rest aanvullen met koolhydraten.

Comment

Jo die zit er wel goed uit .,, want met mijn voedingschema blijf ik honger hebben ... elke dag .. en trouwens kan ik er miss ook nog een appel in 10:10 bijvoegen inplaats van een banaan ofzo want dat vind ik het lekkerst om 10 over 10 een appeltje te eten.. en Aldo what is zon whey shake is dat gewoon eiwit shake ofzo?

En Aldo ik train meestal rond de 7 uur tot 8 uur in de avond

Comment

haha Prime hoeveel weeg je nu dan , Bij mij komt het zeer door doordat ik 30kg ben afgevallen ben ik bang om weer dik te worden iedereen verteld mij als je eens dik was wordt je zo weer dik etc ... daarom doe ik zo rustig met mijn voedingschema maar ik kom er wel achter dat ik er niet veel mee bereik want train nu al rond de 7 maanden maar veel verschil zie ik niet wel wat bijgekomen met spieren maar niet echt wat iemand zou moeten hebben in 7 maanden

Comment

Hmm wel nette prestatie die 30kg. Ik weeg nu 71 kg.
                            En dat is nu zo'n 9-9,5 maand geleden. Ben zelf ook 17 trouwens
                            Last edited by Prime; 15-05-2013, 11:42.

Comment

Nice jah ik ben 172 cm en weeg 60kg dus ook nog iets onder me gemiddelde ... maar ik kan wel ff tijdje die voedingschema van aldio gebruiken wie weet is het echt goed en Prime whey shake dat is proteine shake ofzo wat is dat?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X