voeding op rustdag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voeding op rustdag

Hoe doen jullie het met de voeding op de rust dag?
    Ik hou mijn gewone voedingschema aan.
    Alleen als ik op een 2e rustdag zit eet ik wel eens wat minder, maar niet onder mijn onderhoud.(bulk.)

Ik zit alleen nog te twijfelen over de snelle kh die ik binnen krijg op de dagen dat ik train voor en na mijn trainen.
    Normaal op dagen dat ik train neem ik 0,4 x vvm = kh (dextrose) + 1 whey shake (halfuur) voor en ( direct ) na het trainen.

Zou ik die op mijn rust dagen ook nog gewoon kunnen nemen of is het beter als ik die vervang met trage kh.
    Train Insane Or Remain The Same.

Zou geen dextrose nemen, whey is wel ok maar redelijk overbodig dan.

Comment

De extra kh voor training laat ik weg op rustdag en whey shake na de training laat ik ook weg.
      Not with the lights on baby, i'm bulking.

Comment

Ik eet exact het zelfde op rustdagen als op trainingsdagen, op één supplement met kcal na (Magnificent) die neem ik altijd na het trainen.

Mensen die ineens heel weinig gaan eten op een dag dat ze niet trainen en/of een shake/maaltijd weglaten zijn dom bezig, juist tijdens de "rust/herstel" dagen heeft je lichaam de voeding het hardst nodig.
        SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Ligt eraan wat je doet, train je na rustdag benen of rug dan kan je kh behoefte hetzelfde blijven, op een dieet kun je zakken als dat voor je werkt, van beiden is wat te zeggen, tis waar je je goed bij voelt en dat doe je.
          "You are what you eat..."
          That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

ik laat mijn shake met een stuk fruit weg op rustdagen.
            mijn ervaring met te grote verschillen in kt dagen en rustdagen is heel slecht.
            de training na zo'n dag is dan altijd belaberd.

heeft denk ik ook te maken met hoe vaak je traint
            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Op dit moment op rustdagen onder mijn behoefte en op KT dagen op onderhoud.
              "The past is seldom as we would have it. The future yet to be known. Embrace the present and strike all else from concern."

SQ: 120 - BP: 95 - DL: 155 - Mp: 55

Comment

de dextrose lijkt mij opzich ook wel overbodig.

maar het lijkt me dat ik de whey shakes het beste wel kan blijven nemen ivm de eiwitten, het lijkt me dat je die wel hard nodig heb op zo'n rust/herstel dag.
                ( Tenzij ik het zou vervangen met een andere eiwitten bron wat ook binnen mijn voedingschema past. )

Originally posted by Robbie1970 View Post
                Ligt eraan wat je doet, train je na rustdag benen of rug dan kan je kh behoefte hetzelfde blijven, op een dieet kun je zakken als dat voor je werkt, van beiden is wat te zeggen, tis waar je je goed bij voelt en dat doe je.
                waarom is dat dan dat je kh op je rustdag het zelfde blijft als je de dag daarna benen of rug pakt?
                Train Insane Or Remain The Same.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X