Voedings supplementen echt nodig?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedings supplementen echt nodig?

Hoi,

Ik weet niet of het toegestaan is om door te linken naar een externe website, zo niet mijn excuses.

Maar op internet vond ik dit voedingsschema gevonden: http://www.acti-vita.nl/voedingssche...ieropbouw.html

Mijn vraag is merk je het echt om b.v.b.
    N.O.Xcelium pre-workout
    Diamond Creatine 1 HD
    Pro 9 Multi eiwit
    100% Whey Protein
    Muscle Mass Lean Gainer

Te nemen of is dit gewoon een verkoop praatje, ik ben sowieso niet van plan om elke maand voor 150,-+ aan voedingssupplementente kopen

momenteel neem ik alleen 100% whey, kunnen jullie me vertellen welke volgens jullie de beste prijs/kwaliteits- verhouding heeft.

Alvast bedankt,
    Last edited by Wawaaz; 12-05-2013, 11:47.

whey en creatine zijn goed
    niets is egt nodig, niets werkt tenzij je voeding op orde is
    powerliftcompetitie PR's SQ: 145 --- BP : 112,5 --- DL: 190

Comment

De link die ik heb gepost, is dat een verstandig voedingsschema?

Comment

Als ik jou was zou ik de zomersticky's doorlezen. En zelf een voedingsschema maken. Dan maak je een nieuw topic en geven andere der commentaar op. Al die supplementen heb je nog niet nodig. Ga eerst goed eten. Het enige wat ik van die supplementen zou nemen is de whey.

Zomersticky: http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/3...mersticky.html
        Benchpress: 1x110 Deadlift: 1x215 Squat 1x150

Comment

Het is niet zo dat ik zojuist heb bedacht dat ik van de zomer een gespierd lichaam wil hebben, ik heb de afgelopen 8 maanden fanatiek getraind. Maar wil nu een beter voedingsschema volgen.

Maar bedankt voor je reactie.
          Last edited by Wawaaz; 12-05-2013, 11:57.

Comment

Dat voedingsschema is ruk, fruitkwark/eierkoeken, verder kwam ik niet, supps zijn een aanvulling dus die bouw je om je voeding heen en niet je voeding om je supps heen.

Comment

Hahah ja dat van die eierkoeken vond ik ook al vreemd. Bedankt voor je reactie.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X