1e bulk voedingschema, volgens my aardig gelukt..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 1e bulk voedingschema, volgens my aardig gelukt..

Hallo heren,

Ik ben al een paar maanden bezig met een goed voedingsschema op te stellen.
    Over het avond eten heb ik niks te zeggen. ik eet om half 6.

Enige advies wat ik er nog eventueel aan kan/moet veranderen?

Alvast bedankt

Voedingsschema - bulken.xls

Je wilt gaan bulken en toont een voedingsschema wat onder je onderhoudsniveau uitkomt. Dat klopt dus niet.
    Misschien heb je hier wat aan: http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...-ingevuld.html
    Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Ik bepaal het avond eten niet.

Dus ik heb in totaal 485 calorieën over gelaten voor het avond maal.

Misschien had ik dat er ff bij moeten zetten..
      Last edited by Ricardo Armando; 13-05-2013, 13:50.

Comment

iemand :# ?

Comment

Ricardo,

Hoe zijn je gains geweest de afgelopen Maanden tijdens het opstellen van een voedingsschema?
          Probeer je huidige schema even een aantal weken uit. Kom je niet aan na een paar weken, meer eten! Stijgt je VP te snel, kijk dan of je niet teveel carbs binnenkrijgt bijvoorbeeld.

Maar je bent op de goede weg hoor, ik zie schone voedingsbronnen, hopelijk geld dat ook voor je avondmaal!

Elise, Karima & Veronique

Comment

Ziet er in orde uit als je je avondeten er nog bij optelt. 3 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht is wel wat veel. 2-2,5 gram is ook prima. Er is geen onderzoek geweest waaruit blijkt dan men meer dan 1,8 gram per kilo lichaamsgewicht nodig hebt. Het verzadigd echter wel goed en het thermische effect van eiwit is hoger, maar daar heb je meer aan in de cut. Je kunt je eiwitten dus zo hoog houden, maar je kunt er ook wat afhalen en koolhydraten daarvoor in de plaats zetten.

Comment

Gains gaan slowly, ik dacht persoonlijk dat ik genoeg had aan 3000 calorieën per dag.
              Dat was dus niet zo. dus ben nu overgegaan op 3200/3400 calorieën p/d.
              Even kijken hoe me lichaam hier op reageert.

ik heb me koolhydraten laag gehouden in de avond, want doe dan toch niks bijzonders.
              + ben carb gevoelig.

Bedankt.

Comment

je bent gevoellig voor carbs in de zin van snel vet aanzetten? Ik zou je carbs wat omhoogschroeven en eiwit omlaag zoals Dynamix zegt. dan weer ff paar weken aanzien

good luck
                Elise, Karima & Veronique

Comment

Alright bedankt voor de tips

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X