Hoe lang behoud je hetzelfde schema?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe lang behoud je hetzelfde schema?

Ik heb vorige week mijn 1e voedingsschema gemaakt. Volgens mij is het redelijk gelukt want na 5 dagen ben ik wel al wat afgevallen, ik heb geen honger en kan beter trainen. So far, so good dus..
    Maar hoe lang ga ik dit schema houden? Ik meet iedere week mijn vet%, maar ik neem aan dat mijn lichaam ook moet wennen aan de nieuwe situatie. Wat is een beetje een richtlijn wanneer ik het ga aanpassen? Ik moet nog heel wat vet verliezen voor ik tevreden ben.. Maar hoe meer vet ik verlies, veranderd natuurlijk mijn onderhoudsniveau mee.. Ik neem aan dat ik niet op hetzelfde schema kan blijven en zo 10% vet kan verliezen...Of kan dat prima?

Je houdt het aan tot je er of geen progressie meer mee maakt of totdat je er schijtziek van wordt

Comment

Originally posted by quibus View Post
      Je houdt het aan tot je er of geen progressie meer mee maakt of totdat je er schijtziek van wordt
      Ik geloof dat het nog wel ff duurt voor ik er schijtziek van wordt... Na maanden van bijna geen eten is 6x per dag eten de hemel! En toch afvallen!

Comment

ja niet eten is dikker worden
        je lichaam gaat in de verdediging , daarom meerdere keren per dag eten
        Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Waarom dat dan, met IF eet je ook maar een paar maaltijden?

Comment

Tot ik meerdere keren stall op m'n gewichten, gouden regel: minstens 3 maanden

Comment

meestal na 3 maand.
              wanneer ik geen vooruitgang meer boek of gewoon mentaal een nieuwe trainingsmethode nodig heb.

soms plan ik vooruit.
              ik volg nu sinds 2 week een nieuw schema en begin over 12 week na mijn vakantie van 2 week aan PHAT.
              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by aktito View Post
                Tot ik meerdere keren stall op m'n gewichten, gouden regel: minstens 3 maanden
                Originally posted by maar7en8 View Post
                meestal na 3 maand.
                wanneer ik geen vooruitgang meer boek of gewoon mentaal een nieuwe trainingsmethode nodig heb.

soms plan ik vooruit.
                ik volg nu sinds 2 week een nieuw schema en begin over 12 week na mijn vakantie van 2 week aan PHAT.
                Even opletten! De vraag van de dame is met betrekking tot voedingsschema's, niet trainingsschema's.
                Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

verkeerd gelezen...

je lichaam heeft inderdaad wat tijd nodig te wennen aan veranderingen in voeding.
                  hoe lang dit is verschilt per persoon, zoals bij vrijwel alles.

ik persoonlijk meet eens in de maand mijn vet% en maak vanuit daar aanpassingen.
                  om de week aanpassingen maken is in mijn ogen te vroeg.
                  “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

haha, ik dacht al 3 maanden.. trainingmethode...

ik zat zelf ook te denken om per maand te kijken..
                    Ik meet mijn vet% ook niet om aanpassingen te maken, maar omdat het een tick is.. (en wellicht omdat ik een vrouw ben, maar daar heb ik geen bewijs voor )

Comment

Oh sorry, dat doe ik elke 2 weken Maar meer dan eens per maand zou ik niet aanraden tenzij je er dusdanig verstand van hebt dat je niet schrikt van gewichtsschommelingen en constant drastisch ingrijpt.

Comment

hoe meet jij jou vet% ?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X