Bodybuilding en voetbal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bodybuilding en voetbal

ik doe deze dus allebei want ik train 2x per week en 1x wedstrijd met voetbal en ik verbruik hier dus heel wat kcal mee oke gewoon meer eten dat gaat het gaat wel veel worden maarja
    mijn vraag is stel dat ik bv 3500 kcal per week, 500 kcal per dag kan ik dan ook bv een dag 1500 kcal eet en de andere dagen gewoon kan eten volgens mijn voedingsschema en evenzeer voetballen?

Misschien een rare vraag maar ik hoop toch op een goed antwoord (;

Kan ook aan mij liggen maar ik snap echt voor geen meter wat je bedoeld. Je eet 3500 kcal per week, 500 per dag???
    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Nee zo bedoel in het niet, als ik voetbal 3x per week verbrand ik in totaal 3500 kcal en deze moet ik terug erbij eten natuurlijk maar foto's het zelfde als 500 kcal per dag extra maar kan ik dan ook bv 1500 eten op maandag en dinsdag en woensdag niets extra eten ??

Comment

Kcal in vs kcal out.
        focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Ja wat je verbrand.moet er ook weer bij .. alleen die dagen.die.je extra gaat eten.moet je.niet.gaan junken maar gewoon extra in healthy food

Comment

ja dat begrijp ik bv koolhydratrijke voeding zoals brood en pasta enzo eet ik dan maar kan et kwaad dat ik dat bv op maandag eet en dan woensdag ga voetballen ??

Comment

Nou het kab wel zo zijn want he verbrand.op dat monent veel energie en dat.moet er daarna wel weer bij gegeten.worden.en.als.jebdat.niet.doet.worden.er spieren.afgebroken.om toch nog.energiebte hebnen.dus ik denk het weel.weet.niet zeker

Comment

Als je lichaam zoveel energie.verbruikt wolt hij het ook weer terug.krijgen maar als je dan niet genoegveet krijg je geen energoe.en dan breekt je.lichaam spieren/fat af om dan toch nog energie te krijgen

Comment

Ja maar dan mag het toch wat ik in de andere dagen extra heb gegeten voor te voetballen verbranden? Of ben ik hier mis in?

Comment

Daar weet ik echt.niks van maar als ik vragen.mag wat is.het probleem dan km woebsdag meer te eten.dan en wie weet kunnen andere bodynetters je helpen ik weet er niet super veel over

Comment

Wat is het probleem met gewoon extra eten op voetbaldagen? Mensen die jarenlang teveel eten en moddervet worden kunnen die kcals nu ook niet meer gebruiken om spieren aan te zetten. Nu zal dat met twee dagen verschil misschien net wat anders liggen maar wtf is de reden dat je niet gewoon een extra maaltijdje erin kunt proppen op de voetbal dagen?
                      "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Omdat je wss dat 3x per week zo zen 1000 kcal boven je schema moet gaan eten ? Dat is overdreven ..

Comment

Beau probeer gewoon in.plaats van.maandag extra te eten. dat woensdag te gaan doen wie weet heeft het.dan beter effect

Comment

Neem gewoon een week inclusief AL je bezigheden en test het uit wat het doet op een bepaalde kcal inname. Zo heb ik dit gedaan iig. Het heeft niet heel veel zin met het aantal kcal te gaan kloten op verschillende dagen, althans niet zoals jij het voor ogen hebt...
                            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Stel je eet tijdens bulken 3000 kcal en dan op woensdag er nog eens minstens 1000 bij? Dit is echt overdreven ..

het aan denk ik toch kiezen worden tussen bodybuilding en voetbal

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X