Bodybuilding en voetbal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by BeauSchevenels View Post
    Stel je eet tijdens bulken 3000 kcal en dan op woensdag er nog eens minstens 1000 bij? Dit is echt overdreven ..

het aan denk ik toch kiezen worden tussen bodybuilding en voetbal
    Nee hoor, wat denk jij dat de profs eten? De hele dag bigmac en als ontbijt kfc? Die eten vaak ook volgens schema
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Het lijkt me sterk dat je 8 uur per dag bezig bent met voetbal dus kan je gerust voldoende eten.
      En er zijn mensen die het veel drukker hebben en ook meer moeten eten dan bv 4000 kcal.
      Ik snap dat hele gezeik nooit over voetbal.
      Mensen behandelen het alsof het een 40 urige baan is.

Mjah ik ben dan ook geen voetbalfan dus dat zal het waarschijnlijk zijn.
      En er zijn ook genoeg mensen op dit forum die naast bb ook een sport beoefenen als voetbal of boksen etc.
      Dus als het hun lukt kun jij dat ook.

Comment

Originally posted by BeauSchevenels View Post
        Stel je eet tijdens bulken 3000 kcal en dan op woensdag er nog eens minstens 1000 bij? Dit is echt overdreven ..

het aan denk ik toch kiezen worden tussen bodybuilding en voetbal
        Die dagen een shake met whey 100 gram havermout / pindakaas / banaan / cocos olie.
        dikke 800 kcals en als je erg lui bent duurt het nog maar 10 min voordat je die op hebt.
        Als dit teveel is dan verdeel je dit over 2 shakes.

Nou nou nou zeg,20 min als je lui bent op een hele dag heb jij niet 3x pw?
        Motivatie issues ten top!

Als je echt moet kiezen dan zou ik lekker voetbal nemen,dan hoef je ook geen benen te trainen
        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Zo, jij speelt zeker op de Toekomst? Kijk maar in dat andere topic voor antwoorden.
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Eet gewoon 250-400 cals meer, zo intensief is voetbal nou ook weer niet.
            "You are what you eat..."
            That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Ja het lijkt me best sterk dat je 1500 per voetbal training verbrand dan heb jij wel een heel intensiefe training ik doe aan kickboks en ik heb aan voetbal gedaan maar na kickboks is mijn hele shirt kletsnat en met voetbal was het altijd een klein beetje .. en met kickboks verbrand ik niet eens meer dan 800 kcal ofzo dus ... (denk ik)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X