Geen eetlust

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Geen eetlust

Hallo ik weeg maar 54 kg veeeel te weinig dus ik heb een voedingsschema waarin ik rond de 2500 kcal moet eten voor te kunnen groeien

heeft er iemand tips voor meer eetlust te krijgen? Want zelfs die 2500 kcal krijg ik niet op. Hopelijk hebben jullie tips??

Originally posted by BeauSchevenels View Post
    Hallo ik weeg maar 54 kg veeeel te weinig dus ik heb een voedingsschema waarin ik rond de 2500 kcal moet eten voor te kunnen groeien

heeft er iemand tips voor meer eetlust te krijgen? Want zelfs die 2500 kcal krijg ik niet op. Hopelijk hebben jullie tips??
    Koop een blender!
    Zo krijg je een makkelijk snel weg!

Voorbeeld van maaltijd in de blender:

2 stuk fruit ( appel, banaan ed)
    2 stuk groente ( wortel, bloemkool, broccoli)
    magere yoghurt
    melk
    beetje water
    lijnzaadolie of walnootolie
    handje noten
    komkommer of tomaat
    brinta of havermout

Je kan ook een lepel pindakaas, advocado of zoiets toe voegen, wat jij lekker vind!
    Op zo een manier krijg je veel calorieën op een makkelijke manier binnen
    installing muscles....please wait

Comment

Jaa ik heb een blender maar als ik voeding in blender doe houd dit dan ook zijn voedingswaarde zoals kcal enzo??

en ik heb gewoon heel snel genoeg met eten zijn hier soms geen middeltjes voor meer eetlust ofzo??

Comment

tuurlijkhoudt dit zijn voedingswaarde.. waar gaan die naar toe denk je?
        powerliftcompetitie PR's SQ: 145 --- BP : 112,5 --- DL: 190

Comment

Oke maar ik kan moeilijk al mijn eten in de blender gooien
          zijn er supplementen voor meer eetlust of goedkope goede weightgainers?

welke voeding is vooral goed om te eten als je aan wilt komen en met veel eiwitten?

Comment

Originally posted by BeauSchevenels View Post
            Oke maar ik kan moeilijk al mijn eten in de blender gooien
            zijn er supplementen voor meer eetlust of goedkope goede weightgainers?

welke voeding is vooral goed om te eten als je aan wilt komen en met veel eiwitten?
            eetlust komt vanzelf...
            Gooi het maar eens een tijdje in de blender en je zal vanzelf merken tot je steeds meer honger krijgt!
            Supplementen is geen vervanging van voeding kerel!

Lees de stickys eens door.. Staan 99% van de antwoorden in van de vragen wat je nu gaat stellen!
            installing muscles....please wait

Comment

Tegen heug en meug eten, je lichaam gaat er vanzelf aan wennen. Ik heb ook wel eens geen eetlust als ik op 5000kcal zit maar dan word het er toch gewoon ingepropt hoor.

Wellicht is dit wat voor je

Klik!
              'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X