Moeder verbied me vlees te eten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Moeder verbied me vlees te eten

Hallo allen,

Een tijdje geleden begonnen met fitness/krachttraining. Ik wil nu ook graag een voedingsschema gaan volgen. Hierbij wil ik ook vlees gaan eten maar mijn moeder vindt dit niet goed. Ze is vegetarier en daarom eten we alleen vegetarische vleesvervangers.

Ik ben 16 en woon nog thuis. Ik heb al veel discussies hierover gehad omdat met name ik geen probleem heb met het eten van dode dieren. Vooral kip vind ik lekker maar ze vind die kippebouten vies en goor om te zien zegt ze. Hebben jullie tips want ik ben bang dat ik zonder vlees niet aan mijn benodigde calorietjes ga komen.

Welkom, eieren en vis mogen wel?
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
      Welkom, eieren en vis mogen wel?
      Eieren af en toe wel inderdaad. Maar met mate zegt ze dan want elke dag 5 eieren zou slecht zijn pfff. Word er gek van.

Comment

Tijd om je moeder te slachten en op te vreten

Comment

Vis ook niet? Dan wordt het veel zuivel denk ik. Heel veel zuivel. Misschien dat je hier wat aan hebt. Vegan Bodybuilding & Fitness
          Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Ouders die kinderen hun levensstijl opdringen .
            Serieus kan je moeder het niet over haar hart verkrijgen even de andere kant op te kijken oid...

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
              Tijd om je moeder te slachten en op te vreten
              Ok...leuk... en nu graag antwoorden waar ik iets aan heb ...

Zonder vlees kun je toch nooit aan je dagelijkse calorietjes komen?

Comment

In die valess producten zitten ook veel eiwitten maar ze zijn een stuk duurder. Vraag je moeder gewoon om die dingen te kopen en ze verandert vanzelf wel van mening als ze ziet dat vegetarisch ''vlees'' een stuk zwaarder is voor de portemonnee
                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Goed argument ook. Ik vind kippenbouten vies en goor om te zien dus daarom mag jij het niet eten. Haha
                  Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Originally posted by Gus View Post
                    In die valess producten zitten ook veel eiwitten maar ze zijn een stuk duurder. Vraag je moeder gewoon om die dingen te kopen en ze verandert vanzelf wel van mening als ze ziet dat vegetarisch ''vlees'' een stuk zwaarder is voor de portemonnee
                    Valess eten we al regelmatig, is best lekker maar inderdaad duur. Ik heb ook voorgesteld om biologisch vlees te eten maar daar wil ze ook niks van weten. Ze vindt het zielig voor die beesten. Ik ook wel maar met biologisch vlees weet je dat de dieren een beter leven hebben gehad.

Comment

Ik heb het met je te doen man. Een lekker stuk vlees vind ik vaak het beste deel van een maaltijd.

Comment

Vertel haar maar dat door de toename van soja productie (voor producten zoals valess) er iedere dag hectares amazoneregenwoud worden gekapt om meer en meer soja te kunnen produceren. Daar gaan niet alleen dieren aan dood maar ook inheemse stammen worden bedreigd omdat ze hun leefgebied niet uit willen. Het is allemaal wel een leuk idee voor de vegetariërs dat ze denken goed bezig te zijn maar zo lang de mens leeft op de aarde zullen andere dieren het moeilijk hebben.
                        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Als je het nou gewoon zelf koopt? Is het dan ook een probleem? Anders maar wachten tot ze in bed ligt en dan erna je kip bereiden
                          installing muscles....please wait

Comment

Vis geen optie?

Daarnaast noten, rijst, pindakaas, melk, kwark, groenten en je komt al een heel eind.
                            Wissel valess en vis af zodat je toch een volledig eiwitprofiel binnen krijgt.

Of ga eens serieus met je moeder om tafel, dat jij haar beslissing respecteerd, maar dat jij graag je eigen ding wil doen. En dan ga je zelf de inkopen doen om die drempel bij je moeder weg te halen en zelf bereiden natuurlijk.
                            'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

vegatariers lul je never nooit om, net zo lastig om een moslim te overtuigen dat allah niet bestaat, en dat gemiep over zin opdringen, ik doe dat ook bij mijn kinderen, ze mogen geen cola/fris/chips etc.

@ts zsm uit huis gaan of je erbij neerleggen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X