Havermout

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Havermout

Hallo allemaal,

Ik vroeg me af wat precies het voordeel is van havermout 's ochtends. Ik heb gelezen over langzame koolhydraten etc. Ik eet nu 's ochtends 3 volkoren boterhammen met pindakaas en een glas drink-brinta. Is het beter om havermout te eten? En hoeveel dan? Ik ben vooral bezig met aankomen op dit moment, dus ik kan geen calorieën genoeg binnenkrijgen.

Alvast bedankt voor jullie hulp!
    "if your body screams, tell it to shut up"

Je moet doen wat jij makkelijk en lekker vind, volkoren brood, brinta, havermout. Allemaal oke. Als je echt wilt mieren neuken kun je zeggen dat brood iets minder is ivm dextrose, zout en andere vulstoffen. Als je maar aan je maar aan je macro's komt die nodig zijn voor jou doel.
    Mind is everything.

Comment

Volgens mij is die drink brinta wel vrij zoet. Van wat ik me kan herinneren, al jaren niet meer gehad
      Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

sowieso geen drink brinta nemen.
        zit bomvol suiker, ga voor de gewone variant.
        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

drinkbrinta? wat is dat.
          Mind is everything.

Comment

Havermout met melk is goed.

Comment

Havermout met melk & schijfjes banaan.

Comment

Originally posted by resike View Post
                drinkbrinta? wat is dat.
                Dat is van die brinta wake-up
                Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

100gram havermout lepel je in 30 sec weg met wat melk. is evenveel als 6 plakken brood. waar ik wel 15 min over doe
                  focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Ikzelf doe 110 gram havermout met 500 ml melk 2 scheppen whey en 10 gram gebroken lijnzaad in de blender/mixer. 2 á 3 volle glazen 's ochtends even snel atten en dan zitten er 826 kcal in, moet genoeg zijn voor een ontbijt :')

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X