Info voedingschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Info voedingschema

Hey guys ik heb eens wat vragen over men voedingschema zoals je hieronder bijgevoegd ziet.

Smorgens verwissel ik ook nog af en toe met 50gr havermout en 350ml mager melk ,
    Het enigste wat ik nog mis is net voor ik slapen ga wat langzame eiwitten , kwark heb ik geprobeerd maar dat krijg ik gewoonweg niet binnen heb verschillende merken geprobeerd gewoon weg niet te vreten.

Mijn doel is eerst mijn buik wegkrijgen en dan massa aankomen ik ben 1.84cm groot 80kg dik 22j oud en heb 26.5% BF.

Ik train 5x in een week ( KT ) ong 45 mins intensief en daarachter 25 a 30 mins cardio

Hieronder een bijgevoegde foto.

Zoals je ziet dat buikje wil ik dus wegkrijgen ! : D

Alle tips zijn welkom !!
    Attached Files

Is toch wel wat lager dan 26,5% of zie ik dat verkeerd? Hoe heb je het laten meten?
    Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Elektronisch via weegschaal in fitness

Comment

Die dingen zijn niet betrouwbaar. Ik zou een puntsmeting laten doen ook in verband met je voeding.

Comment

Heb het de eerste keer ook elektronisch laten doen toen kwam er 17,8 uit, dit vond ik zelf niet kloppen aangezien ik veel minder vet had als mensen op dit forum met 15%.
          Tijdje terug met een tang laten meten en toen kwam er 12,6 uit..
          “Impossible is just a big word thrown around by small men who find it easier to live in the world they’ve been given than to explore the power they have to change it. Impossible is not a fact. It’s an opinion. Impossible is not a declaration. It’s a dare. Impossible is potential. Impossible is temporary. Impossible is nothing.” – Muhammad Ali

Comment

ja nochtans ik ben 6 maanden geleden begonnen met fitness en toen had ik 28.5 BF en stond ik toch 10kg zwaarder dan nu.

Comment

Nochtans kan je beter een goede berekening laten maken van je vetpercentage. Dat is in verband met je totaal kcal belangrijk. Misschien eet je wel teveel of te weinig waardoor de resultaten uitblijven.

Comment

heb gehoord dat 1 pakje sultana ook goed schijnt te zijn voor je balans.

Comment

Originally posted by Loose View Post
                  heb gehoord dat 1 pakje sultana ook goed schijnt te zijn voor je balans.
                  Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

haha ja ik weet niet dat zei iemand van nutriplanet.be

Comment

Ik heb ook ergens gelezen dat cell tech zorgt voor massive gains.

Comment

wtf is dat nu weer

Comment

Het best bewaarde geheim
                          Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

Ok, ik heb er even naar gekeken, alsmede naar je totale plan en opzet. Als eerste denk ik dat je vp weleens zou kunnen kloppen aangezien men nooit een foto plaatst in de allerslechtste pose en omdat je er niet uitziet als een naturrlijke atleet, dit houdt vaak in dat je wat minder spiermassa hebt en zodoende kan dit de vehoudingen wat skewwen. Dat gezegd hebbende denk ik dat je iets lager zit, maar op zich is dat niet heel erg belangrijk.

Ik zou zelf een paar veranderingen inpassen, dit zal ik voor het gemak doen zoals ik het zelf altijd aanpak maar er zijn zeker qua voeding en training meerdere wegen naar Rome. Op dit moment zit er niet echt logica in je voeding, het zijn wat losse fodders en niet altijd de meest handige producten.

Wat zeg je van:

Voeding

maaltijd 1:
                            melk 300ml
                            Brinta of havermout 70 gr
                            whey 30 gram

maaltijd 2:
                            bruinbrood 2 sneeën
                            20 gram pindakaas

maaltijd 3:
                            rijst 65 gram
                            groenten 150 gram
                            kipfilet 150 gram
                            10ml olijfolie

maaltijd 4:
                            rijst 65 gram
                            groenten 150 gram
                            kipfilet 150 gram
                            10ml olijfolie

maaltijd 5:
                            magere kwark 500 gr
                            15 gr whey en 1 theelepel stevia (deze zijn vooral voor de smaak)

Dit komt ongeveer neer op 2100 kcal EKV 190/230/50

Op dagen dat je aan krachttraining doet komt hier een wheyshake bij van 300ml melk en 30 gram whey na je training.

training

Ik zou niet 5 dagen per week gaan trainen in de gym persoonlijk, zeker als wat strakker en fitter worden je doel is dit beter in te vullen. Zelf zou ik 3 keer in de week gaan liften in de gym, en op de rustdagen eromheen 1 keer HIIT in de vorm van sprints doen en 2 keer een uurtje fietsen of hardlopen. Neem 1 dag volledig rust en beloon jezelf met iets dat je lekker vindt maar ga niet als een idioot 500kcal wegjunken, hou het normaal.

Schema's die ik zelf gebruikt heb en prima zijn kun je in onderstaande links vinden:

http://forum.bodynet.nl/trainingssch...s-5x5-faq.html
                            http://forum.bodynet.nl/trainingssch...ngsschema.html

Dan weet je vrij zeker dat je een goed plan volgt.

---------

Op deze manier heb je voldoende eiwitten en (goeie) vetten, maaltijden die voedzaam zijn en een degelijke indeling.

Wat training betreft heb je zo ruim voldoende van alle alles wat je sterker en fitter kan maken, maandje of 6 en je herkend je zelf niet meer terug als je gedisciplineerd kan blijven.

Succes!
                            Last edited by pescatore; 04-06-2013, 19:14.
                            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

K ik zal het in de oog houden momenteel mag ik nog geen shakes pakken omdat ik het niet mag combineren met de medicatie die ik momenteel pak dat is Isotetroniene , ik vroeg ook advies bij men schema omdat ik zowiezo daar binnenkort kwark ga invoeren ( lust het totaal niet maar zal beginnen met 25g potjes en zo opbouwen naar 250+gr per avond voor slapengaan ) en als ik van medicatie ben pak ik zowiezo weer shakes.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X