(nog) geen resultaat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• (nog) geen resultaat

He allemaal!

Bijna 3 maand ben ik nu bezig met 3/4 x per week trainen, cardio en krachttraining en een voedingsschema (zie in bijlage). Het totaal aantal kcal wordt nog verhoogd met 90 kcal van mijn muesli reep, die kon ik niet in excel invoeren.
    De verhouding zal wel iets teveel koolhydraten en te weinig vet zijn...? Ik eet daarbij nog 4x per week een ei en snoep 1x per week maximaal, meestal een stuk chocola.
    Mijn probleem gebied is mijn buik. Dat is ook de voornaamste reden dat ik ben begonnen, de rest is namelijk wel strak..
    Na deze 3 maand merk ik dat alles eigenlijk strakker wordt, en
    gespierder, alleen mijn buik blijft hetzelfde. Ook qua omvang: 65 taille, 75 het
    gebied onder de navel.
    Ook ben ik nog geen kilo aangekomen, terwijl ik meer
    eet dan hiervoor. Wil graag minimaal 50 wegen, het liefst nog wat meer. maar 50 zou al heel mooi zijn. Vroeger woog ik dat altijd, toen ben ik naar de 45 gegaan (waarschijnlijk door stress) en nu kom ik er niet meer op terug.

Wat kan ik anders doen?

Hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen!goede voedingsschema.xls
    Last edited by Kusjee; 10-06-2013, 06:58.

Je eet onder je onderhoud? dan zal je nooit aankomen nee, probeer eens 200 kcal te verhogen kom je dan nog niet aan weer 200 kcal verhogen, als je niet aankom is het simpel dan eet je gewoon te weinig. Vetten zijn erg laag doe wat noten erbij en olijfolie bij je rijst. Eiwitten zijn ook wat aan de lage kant, wat meer kwark en noten voor het slapen gaan misschien? Ik weet niet of het voor vrouwen anders zit maar dat je meer moet eten lijkt mij duidelijk, 110gr eiwitten en 30gr vetten is wel erg weinig.

Comment

Ik heb in het excel bestand uitgerekend dat ik rond de 1620 moet zitten. Hier zit ik zelfs wat boven dus ik eet wel genoeg volgens wat ik heb uitgerekend. Maar nog meer eten is een optie natuurlijk. Ik zit niet met teveel koolhydraten dat ik daardoor nog steeds dezelfde omvang bij mijn buik heb?

Comment

Hmm de waardes zien er zo niet echt verkeerd uit.. Alleen moet je kijken wat binnenkomt en wat eruit gaat.. Als jij 100 kcal boven je onderhoud eet (wat resulteert in aankomen) maar vervolgens ontzettend veel lichaamsbeweging hebt kan het natuurlijk zijn dat die 100 kcal te niet worden gedaan hierdoor en je uiteindelijk of op of zelfs onder onderhoud uit komt (als je begrijpt wat ik bedoel). Kwa buik is dit altijd een probleemzone zowel bij manen als vrouwen. Ga gewoon zo lekker door en bereken je behoefte nog eens goed door. Ga na wat je de hele dag doet aan beweging en pas zonodig je bewegingsfactor aan.
        Je buik verdwijnt vanzelf. Goed volhouden!!
        Succes is buried in the garden of Failure!
        Prepping for Flexcup 2014!!
        18% ------> 12% and going further!

Comment

Originally posted by M-nation View Post
          Hmm de waardes zien er zo niet echt verkeerd uit.. Alleen moet je kijken wat binnenkomt en wat eruit gaat.. Als jij 100 kcal boven je onderhoud eet (wat resulteert in aankomen) maar vervolgens ontzettend veel lichaamsbeweging hebt kan het natuurlijk zijn dat die 100 kcal te niet worden gedaan hierdoor en je uiteindelijk of op of zelfs onder onderhoud uit komt (als je begrijpt wat ik bedoel). Kwa buik is dit altijd een probleemzone zowel bij manen als vrouwen. Ga gewoon zo lekker door en bereken je behoefte nog eens goed door. Ga na wat je de hele dag doet aan beweging en pas zonodig je bewegingsfactor aan.
          Je buik verdwijnt vanzelf. Goed volhouden!!
          ik ga toch nog maar even mijn behoefte berekenen. Misschien sport ik inderdaad meer dan dat ik aangeef. Ik hoor ook veel geluiden over dat veel koolhydraten extra vet kan veroorzaken. Zou dit een reden kunnen zijn? Ik wil het wel uitproberen door brood te vervangen, maar voor wat...

Comment

Je kan je brood in de ochtend vervangen voor brinta/havermout met melk,, en voor lunch kan je bijvorbeeld groentes met kip of ei met kip ,, of iets dergelijks iets wat veel proteine bevat, zoals kip, maar je kan ook vis nemen met wat rijst , alles is vervangbaar door brood , maar volgensmij is kip het beste ( voor mij dan)

Comment

Originally posted by arturiano View Post
              Je kan je brood in de ochtend vervangen voor brinta/havermout met melk,, en voor lunch kan je bijvorbeeld groentes met kip of ei met kip ,, of iets dergelijks iets wat veel proteine bevat, zoals kip, maar je kan ook vis nemen met wat rijst , alles is vervangbaar door brood , maar volgensmij is kip het beste ( voor mij dan)
              Waarom is kip het beste? moet er niet aan denken alleen kip te eten, ik eet per week 1 pond mager rundergehakt, 2 blikken tonijn, 1.5kg kipfilet en op brood dan nog kipfilet, ham, paarden en runder rookvlees (Beetje afwisselen). Kip is wel het goedkoopste en mager maar er zijn genoeg andere vlees en vis varianten die ook prima zijn. @ Kusjee koolhydraten zorgen niet voor extra vet, als je teveel eet dan wel maar dat is ook met eiwitten en vetten zo dus je moet zorgen dat je macro's kloppen. Brood kan je voor macaroni vervangen of rijst, ik heb op mijn werk geen magnetron dus de ene dag eet ik brood met afwisselend beleg en de andere dag eet ik een koude macaronisalade met gerookte kipfilet of tonijn, heb je een magnetron kan je bijv. pasta met zelfgemaakte pastasaus en gehakt opwarmen of rijst met roerbakgroente en kip, genoeg mogelijkheden. Beetje lastig te lezen dit maar die klote enter doet het niet op Bodynet...
              Last edited by ultra1993; 10-06-2013, 21:54.

Comment

Ik eet al geen brood meer maar kwark 's ochtends. Echter zit ik de hele dag of in de college banken of ben ik aan het werk als schoonmaak kracht bij mensen thuis. Erg lastig om dan rijst/vis of iets dergelijks mee te nemen. Dat is ook vooral mijn probleem.

Comment

Post je voedingsschema even. Kunnen we er naar kijken.
                  Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Originally posted by Kusjee View Post
                    Ik eet al geen brood meer maar kwark 's ochtends. Echter zit ik de hele dag of in de college banken of ben ik aan het werk als schoonmaak kracht bij mensen thuis. Erg lastig om dan rijst/vis of iets dergelijks mee te nemen. Dat is ook vooral mijn probleem.
                    Kan je ook koud eten hoor en anders maak je een koude pastasalade dat is nog lekkerder koud. Koeltasje met koelelementen erin en je kan het overal eten doe ik ook op mijn werk.

Comment

Originally posted by Aldo Raine View Post
                      Post je voedingsschema even. Kunnen we er naar kijken.
                      Heb ik al gedaan! staat in mijn eerste bericht, laatste zin.

Comment

Originally posted by Kusjee View Post
                        Heb ik al gedaan! staat in mijn eerste bericht, laatste zin.
                        Ik zie hem inderdaad, excuus !
                        Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Valt er nog iets aan mijn schema op te merken?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X