meningen aub over mijn voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• meningen aub over mijn voedingsschema

Ik heb al een heel tijdje gekloot met fitness zonder echt voedingsschema. Ik ben gespierde rgeworden, ben aardig wat afgevallen. Ik ben dus best tevreden. Maar ik wil er nu echt serieus voor gaan. Ik ga over 8 weken op vakantie en wil vanaf volgende week streng gaan cutten. Ik heb een voedingsschema gemaakt en zou graag willen weten of het een goed schema is.

Verder doe ik 4 dagen in de week aan fitness, ub/lb.
    Ik had ook nog een vraag over cardio. Ik fiets momenteel 3 x in de week een uurtje per keer buiten. Moet ik hier mee doorgaan als ik dit schema hanteer of is het zo dat ik dan de verbrande calorieen erbij moet eten?
    Alvast bedankt voor de hulp
    eetschemaaa.xls

Weet niet wat je weegt en onderhoud etc. maar ik zie teveel eiwitten en te weinig kh, wellicht wat vet erbij.

Comment

Je moet even je vetpercentage van 1200% naar 12% doen.
      Heb je de rest wel allemaal goed ingevuld ?

Gewicht, leeftijd, vetpercentage?
      Quitters never win !

Comment

eetschemaaaaaa.xls
        Ik heb het aangepast en een eetlepel pindakaas om 3 uur toegevoegd

Comment

Eet iets meer vet. 1 gram per kg lichaamsgewicht. Verspreid het ook beter over je maaltijden. Reken ook het vet mee waar je in bakt. Kokosvet is btw een aanrader om in te bakken.

Eet iets minder eiwitten en koolhydraten om te compenseren voor iets meer vetten. Eet liever ook 'echt' eten ipv eiwitshakes.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X