"Big On A Budget": Evan "Ox" Centopani

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• "Big On A Budget": Evan "Ox" Centopani

Animal presents its first edition of the "Big on a Budget" series. In this first installment, we feature IFBB Pro Evan "Ox" Centopani who takes us to a local family grocery store in New Haven, CT, where he faces a daunting task: Navigate a supermarket with only your wits and a $50 bill, and devise an effective, no-frills strategy to feed a growing bodybuilder for a week. Is it possible? Watch and find out.

Article Details

Tis natuurlijk wel beetje "gekleurd" beeld dat hij geeft xD

Hij verteld er niet bij wat alle chemicalien kosten die hij ernaast moet gebruiken. Maar voor 50 dollar zeg maar hier 50 euro is dat gewoon een goede week eten.. zo heb ik een half jaar geleefd ongeveer toen ik het door omstandigheden niet zo breed had. Havermout, rijst, brocoli, bananen, eieren, kwark, tonijn en kipfilet en soms een potje whey. En dat was ongeveer alles dat ik at.. Ben toch goed vooruit gegaan in die tijd. Het wordt wel eenzijdig na een tijdje maar daar had ik familie etentjes voor en goede vrienden die me regelmatig verrasten met wat lekkere dingen.

Je leert dan ook waarderen in wat voor luxe we leven als je financien wel op de rit zijn.

Goed verhaal dit.
    "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

hij zegt toch dat het eten voor 50 dollar te doen is en dat knikje op 12:58 zegt dat de rest het niet is
      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by Mvos View Post
        hij zegt toch dat het eten voor 50 dollar te doen is en dat knikje op 12:58 zegt dat de rest het niet is
        Ik zag het ja haha.

Comment

Originally posted by Cidious View Post
          Tis natuurlijk wel beetje "gekleurd" beeld dat hij geeft xD

Hij verteld er niet bij wat alle chemicalien kosten die hij ernaast moet gebruiken. Maar voor 50 dollar zeg maar hier 50 euro is dat gewoon een goede week eten.. zo heb ik een half jaar geleefd ongeveer toen ik het door omstandigheden niet zo breed had. Havermout, rijst, brocoli, bananen, eieren, kwark, tonijn en kipfilet en soms een potje whey. En dat was ongeveer alles dat ik at.. Ben toch goed vooruit gegaan in die tijd. Het wordt wel eenzijdig na een tijdje maar daar had ik familie etentjes voor en goede vrienden die me regelmatig verrasten met wat lekkere dingen.

Je leert dan ook waarderen in wat voor luxe we leven als je financien wel op de rit zijn.

Goed verhaal dit.
          Kun je wat dieper ingaan op jou ervaringen? Dat is erg nuttige informatie waar anderen zeker wat aan hebben. Het komt nogal eens voor dat forumleden vragen stellen m.b.t. goedkoop eten omdat zij ook rekening moeten houden met een klein budget.
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

Mooi filmpje! Brengt mij ook op het idee om meer met havermout te werken, doe dit eigenlijk nooit los maar alleen door een shake. Scheelt me ook weer in de hoeveelheden rijst die ik moet koken elke week
            People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

Havermout is de shit, eet/at per dag 500 gram, 19 cent. Gains van mijn leven.
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                Beetje te vreten met kokend water ofzo? Wil het natuurlijk wel zo clean mogelijk eten.
                People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

Originally posted by Siegfried Muller View Post
                  Beetje te vreten met kokend water ofzo? Wil het natuurlijk wel zo clean mogelijk eten.

Ik doe zelf halfvolle melk en dan ffkes in de magnetron, je kan natuurlijk ook gwn magere melk doen.
                  17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Waar koop jij 500g havermout voor 19 cent?!

Comment

Melk ga je de hele dag schijten, deed gewoon met water. Lekker is anders.
                      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Melk ga je de hele dag schijten, deed gewoon met water. Lekker is anders.

Hehe,
                        17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                          Kun je wat dieper ingaan op jou ervaringen? Dat is erg nuttige informatie waar anderen zeker wat aan hebben. Het komt nogal eens voor dat forumleden vragen stellen m.b.t. goedkoop eten omdat zij ook rekening moeten houden met een klein budget.
                          Dat wil ik zeker. Mijn schema zag er ongeveer zo uit:

Smorgens havermout met eieren erdoor in water gekookt meestal. als ik de luxe van magere melk had dan deed ik magere melk maar meestal met water.

Andere maaltijd was met kwark,water en havermout in een shakebeker met een scheutje olijfolie en als ik had, een beetje whey erdoor om op smaak te brengen en anders gewoon wegslurpen.

Ook bakte ik regelmatig omelet met brocoli stukjes en dan door een bord zilvervliesrijst van de lidl heen snipperen.

Of maaltijd met zilvervliesrijst met kipfilet van de markt en broccoli. Of ipv kip tonijn op olie. EN alles smaakt lekker met sambal of chilisaus.. Voor de vetten nam ik vaak gewoon slok olijfolie en tonijn deed ik in olie dus zaten al vetten in.

Savonds paar eieren voor de vetten en wat kwark.

Als ik wat over had besteedde ik dit meestal aan meer verschillende groentes omdat mn macros al wel klopten. Kwark en eieren zijn zo'n beetje voordeligste bron van eiwitten samen met whey.

Al met al geen high class ingredients maar ik kwam elke dag aan mn kcal en macros. Moet wel eerlijk zeggen dat teveel havermout (meer dan 2x pd) voor mij niet echt lekker werkte omdat ik er vreselijk rot van uit mn bek begon te meuren en ik het idee had dat lang niet alles goed verteerde. Maar mn energie levels bleven behoorlijk up en ik herstelde prima van mn trainingen.

1 van mn maatjes regelde vaak wel goede multi voor me dat scheelt natuurlijk ook een heel stuk.
                          Last edited by Cidious; 20-06-2013, 20:28.

Comment

Originally posted by Cidious View Post
                            Dat wil ik zeker. Mijn schema zag er ongeveer zo uit:

Smorgens havermout met eieren erdoor in water gekookt meestal. als ik de luxe van magere melk had dan deed ik magere melk maar meestal met water.

Andere maaltijd was met kwark,water en havermout in een shakebeker met een scheutje olijfolie en als ik had, een beetje whey erdoor om op smaak te brengen en anders gewoon wegslurpen.

Ook bakte ik regelmatig omelet met brocoli stukjes en dan door een bord zilvervliesrijst van de lidl heen snipperen.

Of maaltijd met zilvervliesrijst met kipfilet van de markt en broccoli. Of ipv kip tonijn op olie. EN alles smaakt lekker met sambal of chilisaus.. Voor de vetten nam ik vaak gewoon slok olijfolie en tonijn deed ik in olie dus zaten al vetten in.

Savonds paar eieren voor de vetten en wat kwark.

Als ik wat over had besteedde ik dit meestal aan meer verschillende groentes omdat mn macros al wel klopten. Kwark en eieren zijn zo'n beetje voordeligste bron van eiwitten samen met whey.

Al met al geen high class ingredients maar ik kwam elke dag aan mn kcal en macros. Moet wel eerlijk zeggen dat teveel havermout (meer dan 2x pd) voor mij niet echt lekker werkte omdat ik er vreselijk rot van uit mn bek begon te meuren en ik het idee had dat lang niet alles goed verteerde. Maar mn energie levels bleven behoorlijk up en ik herstelde prima van mn trainingen.

1 van mn maatjes regelde vaak wel goede multi voor me dat scheelt natuurlijk ook een heel stuk.
                            Ik vraag me wel af wat je nu dan zoal eet uit je schema. Wat je hier opnoemt is bij mij nog steeds wel onderdeel van mijn voeding. Eet je iedere dag biefstuk dan ofso?
                            The expert in anything was once a beginner..

Comment

Ben ik de enige die van een broccolli alleen de roosjes eet ?
                              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X