Voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema

Hallo,

Ik train nu 5 maanden en ben sinds afgelopen maand begonnen met het juist eten. Ik heb toen met dit voedingsschema 4kg gewonnen. Ben in 4 maanden van constant 80kg naar 82kg gegaan en met het gebruiken van dit voedingsschema en een weightgainer deze maand naar 86kg! Dit met een lengte van 194cm. Zou graag vetpercentage verlagen maar ook spieren kweken. Met het aankomen ben ik niet vetter geworden in ieder geval. Ik heb de eerste 4 maanden het stronglifts 5x5 gebruikt en train sinds deze maand met wat vrienden mee die ook isolatie oefeningen gebruiken.

Toch zou ik graag nog wat tips hebben om optimaal resultaat te behalen... In de bijlage vinden jullie mijn voedingsschema. Misschien mag hij nog van hulp zijn voor wat andere forumleden
    Voedingschema.doc
    Last edited by debassist; 24-06-2013, 10:26.

Spieren kweken en je vetpercentage verlagen tegelijk gaat hem niet worden. Ik zie in je voedingsschema nergens vermeld staan wat je cut/bulk/onderhoud benodigdheden zijn. Je eet nu 3584kcal in totaal met een totaal waarde van E 29%/Kh 69%/V 6%. Hieruit kan ik alvast opmaken dat je vet te laag zit. Wat wil je nu precies gaan bereiken? Wil je je vetpercentage gaan verlagen? Wil je massa pakken?
    Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Bedankt voor je reactie... Ik wil allereerst natuurlijk massa kweken. Uiteindelijk zal ik toch moeten cutten...

Onderhoud in kcal = 2.842,5 (lichaamsgewicht in lbs x 15)
      *Onderhoud heb ik berekend a.d.v. het boek: Bulking for Ectomorphs door Derek Charlebois.

Comment

Onderstaande link is handig om in te vullen. Krijg je een beter overzicht voor jezelf.

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...xcelsheet.html
        Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X