voeding contole

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by niet_hier View Post
    Misschien heb je hier wat aan: http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...-ingevuld.html
    Dan kan je zelf beoordelen of het goed is, of dat je wat kunt verbeteren.
    Helemaal perfect voor de finishing touch!
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

volgens de exelsheet moet ik 52% koolhydraten 23%eiwitten en 25% vetten opnemen op het einde kom ik 55% koolhydraten 24% eiwitten en 21% vet uit maar ik denk dat ik dit zo ga laten.

Comment

Originally posted by progress View Post
        volgens de exelsheet moet ik 52% koolhydraten 23%eiwitten en 25% vetten opnemen op het einde kom ik 55% koolhydraten 24% eiwitten en 21% vet uit maar ik denk dat ik dit zo ga laten.
        Moet je ook zo laten!Die paar % maakt geen reet uit en het is een indicatie.
        Gewoon een tijdje proberen en dan kan je evt dingen aanpassen(verhogen)als blijkt dat je niks aankomt bijvoorbeeld.
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

oke bedankt!

Comment

Originally posted by progress View Post
            Die percentages zijn minder belangrijk. Belangrijker is dat het totale aantal kcal ongeveer goed is, en dat de hoeveelheid grammen eiwitten, koolhydraten en vetten min of meer goed is.
            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
              Die percentages zijn minder belangrijk. Belangrijker is dat het totale aantal kcal ongeveer goed is, en dat de hoeveelheid grammen eiwitten, koolhydraten en vetten min of meer goed is.
              Niet iedereen werkt meer met zo,n verdeling in procenten,vinden ze achterhaald.

Maar als je uitgaat van +/- 2,5 gram eiwitten per kg lichaamsgewicht,+/- 1 gram vet per kg lichaamsgewicht en de rest aanvult met koolhydraten, kom je nu wel op dezelfde percentages uit.
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman4 View Post
                Niet iedereen werkt meer met zo,n verdeling in procenten,vinden ze achterhaald.

Maar als je uitgaat van +/- 2,5 gram eiwitten per kg lichaamsgewicht,+/- 1 gram vet per kg lichaamsgewicht en de rest aanvult met koolhydraten, kom je nu wel op dezelfde percentages uit.
                Ben ik met je eens, maar dat had hij er niet bij verteld. Het had net zo goed een schema van 10.000 kcal kunnen zijn, netjes verdeeld in 50%/25%/25% k/e/v. Procentueel netjes, maar niet qua hoeveelheid.
                Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Het was ook niet naar jou gericht
                  Meer in het algemeen,dat de verdeling in procenten vaak redelijk in de buurt komt van de verdeling in grammen per kg lichaamsgewicht zoals beschreven.
                  Last edited by rain; 03-07-2013, 14:25.
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X