Oke misschien een vervelende nieuwe topic maar ik weet me echt geen raad met het samenstellen van mijn dieet. Doelstelling voor juni is zoveel mogelijk aan te komen desnoods met zo´n 5 a 10% hogere vetpercentage. Nu weeg ik 55kg met 10,1%. Ik kom niet zo snel aan.
Mijn tijden die ik kan eten:
s´ochtends:
na het ontwaken 7u
tussen 8:45 en 9:30, 1 kwartier
tussen 12 en 13u, een half uur
tussen 15 en 16u, 1 kwartier
18:30, 1 kwartier (liefst tussendoortje ivm avondeten)
19:30 avondeten (dit is tevens mijn maaltijd voor het trainen)
tussen 22u en 22:30u (na het trainen en/ of voor het slapen)
Nog wat extra gegevens:
Ik eet zeer weinig in 1 keer en kauw langzaam hehe. Keukenheld ben ik ook niet dus ik hou het zo simpel mogelijk. Dus brood, gekookte eieren, brinta, kwark, weightgainers. Avondeten wordt gewoon gemaakt thuis dit is niet precies gebalenceerd op bb-niveau maar wel gezond en schoon.
Misschien de zoveelste topic met dezelfde vraag en ook saai maargoed ik kom er echt niet uit.
Gaarne uwe tips!
Mijn tijden die ik kan eten:
s´ochtends:
na het ontwaken 7u
tussen 8:45 en 9:30, 1 kwartier
tussen 12 en 13u, een half uur
tussen 15 en 16u, 1 kwartier
18:30, 1 kwartier (liefst tussendoortje ivm avondeten)
19:30 avondeten (dit is tevens mijn maaltijd voor het trainen)
tussen 22u en 22:30u (na het trainen en/ of voor het slapen)
Nog wat extra gegevens:
Ik eet zeer weinig in 1 keer en kauw langzaam hehe. Keukenheld ben ik ook niet dus ik hou het zo simpel mogelijk. Dus brood, gekookte eieren, brinta, kwark, weightgainers. Avondeten wordt gewoon gemaakt thuis dit is niet precies gebalenceerd op bb-niveau maar wel gezond en schoon.
Misschien de zoveelste topic met dezelfde vraag en ook saai maargoed ik kom er echt niet uit.
Gaarne uwe tips!
Comment