Bulken!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bulken!!

Oke misschien een vervelende nieuwe topic maar ik weet me echt geen raad met het samenstellen van mijn dieet. Doelstelling voor juni is zoveel mogelijk aan te komen desnoods met zo´n 5 a 10% hogere vetpercentage. Nu weeg ik 55kg met 10,1%. Ik kom niet zo snel aan.

Mijn tijden die ik kan eten:
    s´ochtends:
    na het ontwaken 7u
    tussen 8:45 en 9:30, 1 kwartier

tussen 12 en 13u, een half uur

tussen 15 en 16u, 1 kwartier

18:30, 1 kwartier (liefst tussendoortje ivm avondeten)

19:30 avondeten (dit is tevens mijn maaltijd voor het trainen)

tussen 22u en 22:30u (na het trainen en/ of voor het slapen)

Nog wat extra gegevens:
    Ik eet zeer weinig in 1 keer en kauw langzaam hehe. Keukenheld ben ik ook niet dus ik hou het zo simpel mogelijk. Dus brood, gekookte eieren, brinta, kwark, weightgainers. Avondeten wordt gewoon gemaakt thuis dit is niet precies gebalenceerd op bb-niveau maar wel gezond en schoon.

Misschien de zoveelste topic met dezelfde vraag en ook saai maargoed ik kom er echt niet uit.

Gaarne uwe tips!

Hoi iksz,

Ik kom zelf altijd snel aan dus hep makkelijk lullen; maar toch:

Probeer elke maaltijd een volledige maaltijd te eten in die zin dat je zowel bouwstoffen (eiwitjes) als brandstoffen (koolhydraten en/ vet) tot je neemt. Het accent s'ochtends moet liggen op brandstof en s'avonds op bouwstof.

Doe in lichte mate aan force-feeding; maw eet meer dan je honger/trek hebt. Als je bijvoorbeeld ontbeten hebt met boterhammen en geen hele boterham extra meer lust, neem dan bijv nog een paar handjes extra rozijnen; dat gaat er altijd nog wel in. Na het diner; als je denkt dat je vol zit gaat een puddinkje of yoghurt er ook nog wel in.

Ik moet nu ff stoppen; maar als je meer wilt weten post ik komend weekend wat meer in detail.
    hoi
    Blijf met je poten van dat toetsenbord; GA TRAINEN!!!

Comment

Eens met bicepsman: force-feeding helpt echt. Wat ik bijvoorbeeld gedaan heb is het volgende. Als ik mijn brood beleg met kipfilet, dan smeer ik er een dun laagje farmersalade (op yoghurtbasis) erop. Zoiets kun je ook doen met magere ham en magere kaas. Zo krijg je in ieder geval door de dag wat meer calorien binnen, zonder dat je het idee hebt dat je bergen voedsel naar binnen werkt. Bovendien past het wel in jouw korte ochtendpauze.

Als je met force-feeding begint moet je het natuurlijk ook niet overdrijven; je lichaam is er nog niet aan gewend. Maar na verloop van tijd gaat het steeds beter en eet je stiekem heel wat meer.
      Trainen is als je neus: je moet eruit halen wat erin zit.

Comment

In mijn geval ,(ik ben ook zón slow gainer ) heb ik veel baat gehad bij mijn koolhydraat/eiwitshakes ("TURBO MASS" ).
        Ik heb ook geprobeerd middels me vol te proppen om bij te komen, maar dit is gewoon ontzettend zwaar als je licht van gewicht bent en je vetperc is erg laag.

Force feeding is dan ook een handig hulpmiddel om op een makkelijke manier wat extra calorieën binnen te krijgen en in combinatie met een goede weight gainer zoals TURBO MASS, die calorierijk is en bovendien ook hoogwaardige eiwitten en creatine bevat zit je al een heel eind op de goede weg !!
        Succes Ron

Comment

Nou deze week begonnen met het verdelen van mijn eten en goed veel eten. Voorheen at ik wel veel en at ik ook schoon maar wist niet wat goed was wanneer je wat het beste kon eten.

Vandaag dumbell drukken voor borst verbeterd en veel meer energie (niet alleen met sporten maar met alles)

Ik hoop dat ik dit kan volhouden, dan komt het hopelijk allemaal goed

Comment

Is bijna belangrijker dan trainen zelf, goed eten.
            Klopt dan ook dat je verschil gaat merken met trainen maar ook de rest van de tijd.
            Valt soms niet mee om op gezette tijden te eten maar het is het zeker waard.
            Gewoon volhouden dus iKsZ dan komt alles goed
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X