vraag over eetschema met betrekking tot aantal cals voor afvallen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vraag over eetschema met betrekking tot aantal cals voor afvallen

hallo allemaal mijn vraag is moet ik voor afvallen nou 500 kcal van me BMR afhalen of van me onderhouds niveau.

ik bedoel ben echt dik heb bmi van over de 30 en me vet percentage is groot maar snap niet goed waar ik nu die -500 af moet halen! de ene site zegt dit en de andere zegt dat.

mijn doel is vetverliezen in eerste instantie en daarna als me buik weg is groter worden.

met vriendelijke groet,

Boezje
    Attached Files

van je onderhoud
    ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

Bedankt voor de snelle reactie kan ik nu verder met me schema invullen. word nog ff uitvogelen hoe en wat aangezien ik in de ochtend train want in de avond werk ik altijd tot 23.00.

maar als goed is komt vandaag ook me boek van Berend Breitenstein binnen!

Comment

lijkt mij juist makkelijker met voedingsschema (ik train ook meestal in de ochtend)
        goed ontbijten.... daarna trainen... na de training goeie volle maaltijd (KH/E/V)
        de rest van je voeding verspreiden over de rest van je dag
        na je werk nog een portie kwark.... en klaar

op hoeveel cal kom je uit?

Comment

dit is hem geworden ik kom uit op standaard berekening van de sheet op 2999 kcal per dag.
          ik heb me schema klaar op of aanmerkingen zijn welkom.

groetjes
          Attached Files

Comment

Boezje,

Neem je voor tartaar het rauwe gewicht?
            Wanneer je bij je rijst 1 ei en 2 eiwitten eet, gebruik je dan nog olie of iets dergelijks?
            Broodje met 1 eiwit, tevens zonder olie of iets dergelijks?

Ik vind je schema mooi om mee te starten. Realiseer je dat je eventueel wat maaltijden ook kunt samenvoegen wanneer je ze opzichzelf te klein vind.
            2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
            14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
            25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

op zich ziet het er goed uit.
              behalve dat er onderin staat dat je target 150gr KH en 412 gr eiw is...
              en dat je op het moment veel meer KH en veel minder eiwitten hebt.
              Is dat bewust? en wat wil je dan eigenlijk?

Comment

lol die onderste balk had ik helemaal niet gezien heb daar ook niks ingevuld stond er standaard al denk ik.

Wat ik wil is me buik kwijtraken en me droger maken heb van nature al brede schouders en redelijk grote armen maar er zit zon vet laag omheen dat je de spieren niet ziet. dus wil dat de spieren mooi zichtbaar worden en dat me lichaam vorm krijgt.

Comment

@pascal nee eet alles zoals het er staat en tartaar is idd rauw gewicht.

de te kleine maaltijd zoals die boterham met eiwit is voor in de auto moet vanaf me werk nog een uur rijden om thuis om net die honger te stillen zodat ik thuis me shake en kwark kan pakken.

Comment

Laatste vraagje is of het eetschema dat ik hier gepost had goed is voor afvallen en droog te worden? mijn doel is niet bodybuilding maar gewoon iets groter worden en droger kan dat zo of krijg ik daarvoor nu teveel binnen?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X