Ik ben nieuw op het forum hier. Ik kom van DBB afgestapt, aangezien hier ook iets meer serieuzer gereageerd wordt op het forum.
Ik train al een geruime 2 jaar. Heel wat achter de rug voor die jaar. Van 95 kilo afgevallen naar 60 kilo. Ik had in die periode een eetstoornis ontwikkeld. Nu al zo'n 2 jaar echt serieus bezig met KT.
Toch ben ik gisteren voor de eerste keer pas aan een voedingsschema begonnen. Het leek me altijd moeilijk er een te maken, maar na wat gepuzzel stelt het niet zo heel veel voor.
Ik heb de afgelopen 2 maanden een cut gehad, en schommel nu rond de 9/10% BF.
Ik moet er bij zeggen dat ik nu aan een kuur ga beginnen, winstrol + sustanon. (weet niet of dit topic nu in de AAS sectie hoort)
Nu is dit schema gebaseerd op m'n kuur, een flinke bulk dus.
Graag hoor ik van jullie wat er nog precies aan verbeterd kan worden.
Alvast bedankt,
Borstkas
Ik train al een geruime 2 jaar. Heel wat achter de rug voor die jaar. Van 95 kilo afgevallen naar 60 kilo. Ik had in die periode een eetstoornis ontwikkeld. Nu al zo'n 2 jaar echt serieus bezig met KT.
Toch ben ik gisteren voor de eerste keer pas aan een voedingsschema begonnen. Het leek me altijd moeilijk er een te maken, maar na wat gepuzzel stelt het niet zo heel veel voor.
Ik heb de afgelopen 2 maanden een cut gehad, en schommel nu rond de 9/10% BF.
Ik moet er bij zeggen dat ik nu aan een kuur ga beginnen, winstrol + sustanon. (weet niet of dit topic nu in de AAS sectie hoort)
Nu is dit schema gebaseerd op m'n kuur, een flinke bulk dus.
Graag hoor ik van jullie wat er nog precies aan verbeterd kan worden.
Alvast bedankt,
Borstkas
Comment