Mijn voedingsschema 1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn voedingsschema 1

Hoi,

ik heb alles ingevuld en ben uitgegaan van 2,1 gram eiwit/kilo lichaamsgewicht.
    Maar toch te weinig eiwitten wellicht?

En hoe krijg ik nu dat excelbestand hier?
    Last edited by Hardy; 21-01-2014, 08:57.

Als je op reagere klikt (meer opties) zie je in de bovenste balk een paperclipje (bijlagen)

klik hierop, zoek op je computer je bestand en selecteer deze, klik op openen,
    hij verschijnt in je upload venster -> upload files en voila geupload, typ een berichtje erbij en je post is klaar =D

Comment

Ja, ik klikte op het paperclipje en sleepte daarna het bestand in het venster en dat werkte dus niet. Dankjewel.

Het schema is van 1 dag. Het enige wat eigenlijk echt afwijkt is het avondeten. Vaak is dit zilvervliesrijst met wok groenten. Ja, het advies is, eet 2 ons per dag. In groente zitten vezels. Ik krijg best veel vezels binnen. Ik eet 5x per week 2 ons groente.
      Attached Files

Comment

Ok geen reacties, dan reageer ik zelf nog maar een keer.

Ik heb hier m'n voedingsschema met als opmerking dat ik 8 maanden geleden een vetpercentage had van 12 of 13%. In het schema kun je kiezen of het percentage wel of niet bekend is. Nee dus, maar vervolgens moet je het toch invullen?

Nogmaals mijn schema
        Attached Files

Comment

Originally posted by Hardy View Post
          Ok geen reacties, dan reageer ik zelf nog maar een keer.

Ik heb hier m'n voedingsschema met als opmerking dat ik 8 maanden geleden een vetpercentage had van 12 of 13%. In het schema kun je kiezen of het percentage wel of niet bekend is. Nee dus, maar vervolgens moet je het toch invullen?

Nogmaals mijn schema
          Waarvoor denk je dat je nu een VP van 15 hebt terwijl dit 8 maanden geleden 12 of 13% had? Heb je dit voedingsschema of in ieder geval de voeding ook al 8 maanden genomen en merk je al verschil?

Verder ziet het schema er goed uit hoor alleen is het niet voldoende om te bulken. Je EKV verhouding is goed maar je zit nu totaal op +/- 2900. Dat moet volgens mij wel echt +/- 3200 zijn. Met je lengte kan je daar volgens mij nog best 100 a 200 bij doen wil je goed bulken. Optie zou zijn wat extra carbs of brood (al denk ik dat carbs wat beter is).

Comment

Originally posted by aaaido View Post
            Waarvoor denk je dat je nu een VP van 15 hebt terwijl dit 8 maanden geleden 12 of 13% had? Heb je dit voedingsschema of in ieder geval de voeding ook al 8 maanden genomen en merk je al verschil?

Verder ziet het schema er goed uit hoor alleen is het niet voldoende om te bulken. Je EKV verhouding is goed maar je zit nu totaal op +/- 2900. Dat moet volgens mij wel echt +/- 3200 zijn. Met je lengte kan je daar volgens mij nog best 100 a 200 bij doen wil je goed bulken. Optie zou zijn wat extra carbs of brood (al denk ik dat carbs wat beter is).
            Dat denk ik niet, ik heb het VP ingevuld omdat ik er iets moest invoeren terwijl ik nee invoer bij vetpercentage bekend. Het zal niet hel veel veranderd zijn. Deze manier van eten doe ik al 1,5 jaar, maar ben een maand geleden wel 3 volkorenbrood extra gaan eten en 10 gram extra noten. Heb het in grote lijnen uitgerekend, maar nog nooit zo uitgebreid als nu. Ik heb wel ietsje meer vet nu.

Ok, de eiwitten zijn gelukkig goed. Meer kcal in de vorm van complexe pure koolhydraten (carbs). Die kan ik gewoon bestellen dan, want ik wil die extra 200 kcal wel graag meepakken. Maar nog meer brood zie ik niet zo zitten nee... Ja, carbs lijkt mij zeer geschikt.

Bedankt voor je reactie/advies !

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X