Clean bulk dieet Bijgewerkt!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Clean bulk dieet Bijgewerkt!

Hee gasten ik heb zojuist mijn Clean bulk Dieet bij gewerkt waar ik nu al een tijdje aan zit
    Ik heb me Lengte etc er allemaal in staan dus zouden jullie even een kijkje willen nemen?
    Alvast hartelijk bedankt !

↓schema↓
    http://www.filedropper.com/mijneigen...calverbetert20

ohh jongens de download link is misschien een beetje onduidelijk maar er staat in het grijs '' Download file '' daarop druk je endan vraagt hij om zon code in te voeren zodat je geen robot bent >.>
    Endan wordt het schema geopent / gedownload.
    PS : Zou ik hierbij ook nog shakes nemen ofdat niet?
    Normale whey proteine shakes heb ik.

Comment

Hoi Joey,

Eiwitten: 2,5-3 keer je vetvrije massa (gewicht min vet). 250 gram is dus veel te veel voor jou.
      Vetten: 20-30% van je totale kcal.
      Koolhydraten: wat er overblijft aan kcal.

Heb je je onderhoudskcal enkel uitgerekend of heb je het in de praktijk getest? 3100 kcal voor iemand van 67 kilo is namelijk bijzonder veel. Dan heb je een redelijk snel metabolisme, al is het niet onmogelijk.

Ik vraag dit omdat als je ernaast zit en er vervolgens nog eens 500 kcal bovenop gooit, dan kun je heel snel vet aan gaan zetten.

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
        Hoi Joey,

Eiwitten: 2,5-3 keer je vetvrije massa (gewicht min vet). 250 gram is dus veel te veel voor jou.
        Vetten: 20-30% van je totale kcal.
        Koolhydraten: wat er overblijft aan kcal.

Heb je je onderhoudskcal enkel uitgerekend of heb je het in de praktijk getest? 3100 kcal voor iemand van 67 kilo is namelijk bijzonder veel. Dan heb je een redelijk snel metabolisme, al is het niet onmogelijk.

Ik vraag dit omdat als je ernaast zit en er vervolgens nog eens 500 kcal bovenop gooit, dan kun je heel snel vet aan gaan zetten.
        Hee oh oke ik zal is wat berekeningen doen, jaa ik had mijn callorieeén behoefde uitgerekent via een site
        onder mijn omstandigheed:
        5x actief sporten / actieve dag
        omdat ik overdag werk en ik sport ook gewoon 5x per week.

Hoe reken ik mijn vetvrije massa Precies is dat je bodyfat% berekenen soortvan?
        Mijn totale Kcal is dat om te onderhouden of die 500kcal erboven?
        + als ik dit allemaal heb gegeten dan om 10 uur savonds heb ik ook gewoon weer 1 uur laten eigenlijk wel beetje honger.

Dus ik weet het ook niet eigenlijk
        Ik wou onlangs ergens me vet% gaan laten nakijken
        en of ik wel genoeg Testosterone Natuurlijk opbouw.
        Want fitness nu ongeveer 1,5-2jaar en zie niet echt super veel gains.
        Heb af en toe het gevoel net alsof ik me tijd zit te verdoen.

Comment

Originally posted by JoeyvDijk View Post
          Geloof me, dat gevoel heeft bijna iedereen wel eens
          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by JoeyvDijk View Post
            Hee oh oke ik zal is wat berekeningen doen, jaa ik had mijn callorieeén behoefde uitgerekent via een site
            onder mijn omstandigheed:
            5x actief sporten / actieve dag
            omdat ik overdag werk en ik sport ook gewoon 5x per week.

Hoe reken ik mijn vetvrije massa Precies is dat je bodyfat% berekenen soortvan?
            Mijn totale Kcal is dat om te onderhouden of die 500kcal erboven?
            + als ik dit allemaal heb gegeten dan om 10 uur savonds heb ik ook gewoon weer 1 uur laten eigenlijk wel beetje honger.

Dus ik weet het ook niet eigenlijk
            Ik wou onlangs ergens me vet% gaan laten nakijken
            en of ik wel genoeg Testosterone Natuurlijk opbouw.
            Want fitness nu ongeveer 1,5-2jaar en zie niet echt super veel gains.
            Je hebt nu een schema gemaakt. Ik weet niet of je dat eerder ook had, maar dat kan een hele goede reden zijn waarom je niet goed vooruit bent gegaan. Je trainingsschema kun je overigens hier ook laten checken.

Volgens mijn berekening ligt je onderhoud eerder rond de 2800-2900. Het lijkt met verstandiger als je begint me eten op 3300 kcal en dan zien wat er gebeurd. Het is aan te raden om zo'n 1-2kg per maand aan te komen. Merk je dat je te snel vet aanzet, verlaag je kcal dan met 100-200 en als je niet of te weinig aankomt, verhoog je kcal dan met 100-200.

Jet vetvrije massa bereken je door je vetmassa van je totale gewicht af te halen. Ik raad je aan om dit te eten:

Trainingsdagen 3450 kcal
            180 gram eiwit
            90 gram vet
            480 gram koolhydraten

Rustdagen 2950 kcal
            180 gram eiwit
            90 gram vet
            365 gram koolhydraten

Eet in de uren voor je training een maaltijd met eiwitten en koolhydraten en na je training eet je bij voorkeur de grootste maaltijd(en), omdat je dan begint met herstellen en de voedingsstoffen het hardst nodig hebt. Succes.

Comment

Okee man echt bedankt voor de info.
              Zal binnenkort ook mijn trainingschema erop zetten eerst even mooi uitwerken in een bestandje.
              Ikzal je tips gebruiken!

Comment

PS: eerder heb ik 5 maanden lang een soort van cutt schema gedaan en toen 2 maanden een clean bulk maar die was niet helemaal 100% vondt ik zelf.

Comment

We maken allemaal fouten; ik weet er alles van. Als je ervan leert is er niets aan de hand. Ik raad je aan om alles bij te houden wat je eet en alles mbt je training, zodat je goed kunt achterhalen wanneer iets werkt en wanneer niet. Knowledge is power.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X