Hmb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hmb

Heeft er toevallig iemand ervaring met dit product?

Ik heb het vandaag besteld bij body&fit. Er staat nogal een prachtig verhaal bij geschreven, ik geloof er niet echt 100% in, maar het kan altijd wel iets werken, en voor de prijs hoefde ik het niet te laten liggen.

HMB 750 mg:
    Studies hebben aangetoond dat het met H.M.B. in combinatie met een hoge proteine inname mogelijk is in 3 weken tijd 300% meer aan spiermassa en 295% meer aan kracht te winnen.Door inname van HMB wordt de productie van cortison (ook wel afbraakhormoon genoemd) sterk verminderd waardoor er veel minder spierafbraak plaatsvindt. Dit resulteert in een snelle toename van zowel spierherstel, spiermassa als spierkracht.De effecten van H.B.M zijn zeker vergelijkbaar met die van steroiden maar in tegenstelling tot het gebruik van steroiden is het gebruik van H.M.B veilig!
    Het wordt weer zomer

lang niet meer naar gekeken. Laatste onderzoeken die ik er nl over las was dat het eigenlijk alleen wat deed voor mensen die herstellend waren. Dat icm de hoge prijs maakte het voor mij weinig interessant.

Comment

icm Creatine werkt het aardig.

De verhalen op de sups zouden ze moeten verbieden vind ik.
      Als je de heft zou bereiken van wat er opgegeven wordt zou je na een jaar de nieuwe Arnold moeten zijn.
      Who's the Chef

Comment

Ik heb een keer HMB geprobeerd. Ben ik niet zo positief over.
        Enige verschil dat ik heb gemerkt is op sommige dagen meer kracht.
        Na mijn mening een "slechte" supplement. Ik had het gestacked met
        ZMA.

Conclusie: Koop beter een creatine + pomp supplement, heb je meer aan
        en het verschilt niet veel in prijs.

Comment

Wat een belachelijke omschrijving zeg hahaha

De effecten van H.B.M zijn zeker vergelijkbaar met die van steroiden maar in tegenstelling tot het gebruik van steroiden is het gebruik van H.M.B veilig!
          Dan kan je toch nooit meer serieus worden genomen als producent/verkoper?

Comment

Originally posted by DamienLdrp View Post
            Wat een belachelijke omschrijving zeg hahaha

Dan kan je toch nooit meer serieus worden genomen als producent/verkoper?
            Het klinkt idd nogal vreemd, ik krijg het vandaag binnen. Hopen dat het uberhaupt iets doet!
            Het wordt weer zomer

Comment

Heb het zojuist thuis. Op de verpakking staat wat rieelere informatie. Het gaat spierafbraak tegen en stimuleert de opbouw ervan.
              Het wordt weer zomer

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X