Graag zou ik wat meningen horen over wanneer iedereen zijn supps inneemt.
Ik heb nu alleen een weight gainer mammoth, maar ga zo even creatine kopen, echter staan de aanbevolen doseringen er, en ik ben benieuwd of mensen hier het daadwerkelijk zo doen, qua inname. Maw, wanneer nemen jullie je supps in?
Ik ga een pakket kopen van mammoth en creatine blast. Dit zijn de voorschrijvingen:
Creatine Blast-2
1 dosering = 1 maatschep in 300 ml vruchtensap/water.
Trainingsdagen:
-1 dosering 20 minuten voor trainen.
-1 dosering 's ochtends
Rustdagen:
-1 dosering 's ochtends
Mammoth 2500:
1 dosering = 2 maatscheppen in 300 ml water/sap/melk
Rustdagen:
Neem 2 doseringen per dag tussen de maatltijden.
Trainingsdagen:
Neem 3 doseringen per dag.
2 doseringen tussen de maaltijden en/of 1 dosering voor trainen en 1 dosering na de training.
Iemand trouwens ervaring met die creatine of iemand die zegt nog een aanbeveling heeft voor een betere?
Grts
Ik heb nu alleen een weight gainer mammoth, maar ga zo even creatine kopen, echter staan de aanbevolen doseringen er, en ik ben benieuwd of mensen hier het daadwerkelijk zo doen, qua inname. Maw, wanneer nemen jullie je supps in?
Ik ga een pakket kopen van mammoth en creatine blast. Dit zijn de voorschrijvingen:
Creatine Blast-2
1 dosering = 1 maatschep in 300 ml vruchtensap/water.
Trainingsdagen:
-1 dosering 20 minuten voor trainen.
-1 dosering 's ochtends
Rustdagen:
-1 dosering 's ochtends
Mammoth 2500:
1 dosering = 2 maatscheppen in 300 ml water/sap/melk
Rustdagen:
Neem 2 doseringen per dag tussen de maatltijden.
Trainingsdagen:
Neem 3 doseringen per dag.
2 doseringen tussen de maaltijden en/of 1 dosering voor trainen en 1 dosering na de training.
Iemand trouwens ervaring met die creatine of iemand die zegt nog een aanbeveling heeft voor een betere?
Grts
Comment