Wheightgainer als whey shake

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wheightgainer als whey shake

Goedenmorgen fanatiekelingen, ik heb een vraag die gaat over het gebruik van wheightgainer en whey. Ik ben van plan komende week te gaan bulken (dirty), en wil daar wheightgainer bij gaan gebruiken. Ik kocht voorheen al eiwitten shakies op de sportschool na het trainen, maar nooit thuis ingeslagen. Ik was van plan om wheightgainer en whey te gaan kopen voor thuis. Heb erg veel producten langsgegaan, en het viel me op dat in wheightgainer ook het zelfde eiwit zit als in whey. Dus nu mijn vraag, zou ik ipv whey te gebruiken, op die momenten wheightgainer kunnen gebruiken? Of zie ik iets over het hoofd en is wheightgainer en whey appart toch beter?
    Had het al gepmd naar andere lid van deze site, en hij zei dat ik gewoon alleen wheightgainer kon gebruiken, maar aangezien ik alles altijd double check, doe ik dat nu ook

Danku
    You can do anything if you set your mind to it

oh sorry had miss beter onder suplementen gestaan

Comment

Gefixt
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

weightgainer bevat veel koolhydraten. Past het in je schema maakt het niets uit.
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

Wil gaan dirty bulken dus elke extra kh i welkom

Comment

Probeer wel eerst zoveel mogelijk uit normale voeding te halen, dan pas over op sups. Zou zelfs eerst nog volle chocomel nemen ipv een weightgainer.
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

Dag

Als je een goeie voeding schema hebt help weight gainer zeker daar hoef je niet bang voor te zijn.

Maar voeding is het aller belangrijkste!!

grt

Comment

Zoals je zelf zegt dirty bulken. Ja zou na voeding aangepast te hebben voor de weightgainer gaan. En zoals Shred al aangeeft kun je ook kiezen voor de volle chocolade melk...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X