Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Y is eng spul met ECA, veranderd voor mij een goede vetburner in uren lang hartkloppingen en een gespannen opgefokte algehele toestand. YECA voelt als clen en clen voelt klote.
Hehe..
Vind het persoonlijk ook overbodig om ECA te stacken met Y..
Slikte je er ook vit C bij?
Van 30 zonder caffeine merkte ik niet zoveel maar zal met 30 beginnen kijken hoe ik daarop reageer..
En ja heb het over ephedrine
zoals gezegt versterkt C de E dus zou het gewoon op 30mg houden MET caffeine.. Als dat nog geen effect heeft dan verhogen, maar ik denk dat dat niet nodig zal zijn
je vader heeft een tia gehad, dit is komt doordat de hersenen een kleine tijd zijn afgesloten van bloed toevoer meestal door een stolsel in het bloed. Waarschijnlijk moet hij dus aspirine slikken voor het bloedverdunnende effect van aspirine, maar dit weet ik niet zeker het lijkt me zo. Maar 1 ding moet men uberhaupt goed in de oren knopen is dat internet kan zoveel zeggen mbt tot medisch gebied enkel wij zijn geen doctoren dus wij kunnen geen afwegingen maken hoe groot die invloeden zijn.
Klopt aspirine werkt bloedverdunnend. Ik heb er net nog met hem over gesproken. Volgens de artsen kan je er maagproblemen mee krijgen. Hij heeft nergens last van , dus kan hij gewoon ascal blijven slikken. Mocht hij er wel last van krijgen word er een andere bloedverdunner voorgeschreven.
Niet bloedverdunnende, maar anti-coagulerend (anti-klontering).
Anti-klontering is eigenlijk nog de verkeerde benaming, aangezien dit ontstaat door bloedstolling. Carbasalaatcalcium werkt dus eigenlijk als anti-stolling middel, maar alleen bij doseringen lager dan 300 mg (meestal ergens tussen de 40-100 mg).
Overigens hebben ze altijd gedacht dat Ascal (Carbasalaatcalcium, het calciumzou van acetylsalicylzuur) minder slecht was voor de maagwand dan Aspirine (Acetylsalicylzuur). Maar uit onderzoek is gebleken dat dit verschil te verwaarlozen valt.
“We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”
Van 30 zonder caffeine merkte ik niet zoveel maar zal met 30 beginnen kijken hoe ik daarop reageer..
En ja heb het over ephedrine
okee, de echte, heavy stuff, zeker als je de rest ook echte neemt. Maar met elk synergetische en versterkende ingrediënt extra maak je het onveiliger.
anyway succes man.
eerder een reply van iem anders, idd vaak doodsoorzaak door idiote overdoseringen, maar ook lagere doses kunnen gevaarlijk zijn bij enkele mensen.
Maar ik had het over de efedra van de gangbare stackers die ook verboden werd, dat was te wijten aan de reacties op de alkaloïden.
De normale eca stacker, de natuurlijke variant, is meestal efedra alkaloïde met caffeïne alkaloïde en wilgen bast(natuurlijke aspirine).
ECAY is met Yohimbre,Y is een super burner, Yohimbre kan bijdragen aan omzetten van vetten naar vetzuren die als energiebron dienen voor de spieren.
Als je er goed op reageert is het een aanrader.
Comment