Dag allemaal,
Naar ongeveer 1 jaar fitnessen wil ik nu een keer creatine gaan gebruiken. Mijn doel is om meer spiermassa aantekomen.
Nou heb ik CreaPure besteld en wil ik daar deze week voor het eerst mee beginnen. Ik heb wat zitten rondneuzen op het forum een lees wat verschillende verhalen erover; bij de ene werkt het perfect en bij de ander niet.
Ik wil in iedergeval het maximale effect eruit halen en doe dus ook de oplaadfase.
Er zijn paar dingen bij mij nog onduidelijk die ik graag zou willen weten.
Hopelijk kunnen jullie mijn vragen beantwoorden en hoor graag jullie reacties en schema's over het gebruik van de iname.
Mijn vragen zijn:
-Hoevaak en hoeveel moet je inemen tijdens de oplaadfase?
-Hoevaak en hoeveel moet je inemen na de oplaadfase?
-Wanneer/hoelaat neem je de eerste theeleper creatine voor het ontbijt of erna?
-Ik heb gelezen dat je veel water moet drinken maar is dit alleen tijdens de training of continu?
-Zijn er verder nog dingen waarbij je moet opletten?
Ik hoor graag de ervaring met creatine van jullie!
Gr. Kevin
Naar ongeveer 1 jaar fitnessen wil ik nu een keer creatine gaan gebruiken. Mijn doel is om meer spiermassa aantekomen.
Nou heb ik CreaPure besteld en wil ik daar deze week voor het eerst mee beginnen. Ik heb wat zitten rondneuzen op het forum een lees wat verschillende verhalen erover; bij de ene werkt het perfect en bij de ander niet.
Ik wil in iedergeval het maximale effect eruit halen en doe dus ook de oplaadfase.
Er zijn paar dingen bij mij nog onduidelijk die ik graag zou willen weten.
Hopelijk kunnen jullie mijn vragen beantwoorden en hoor graag jullie reacties en schema's over het gebruik van de iname.
Mijn vragen zijn:
-Hoevaak en hoeveel moet je inemen tijdens de oplaadfase?
-Hoevaak en hoeveel moet je inemen na de oplaadfase?
-Wanneer/hoelaat neem je de eerste theeleper creatine voor het ontbijt of erna?
-Ik heb gelezen dat je veel water moet drinken maar is dit alleen tijdens de training of continu?
-Zijn er verder nog dingen waarbij je moet opletten?
Ik hoor graag de ervaring met creatine van jullie!
Gr. Kevin
Comment