De volgende produkten had ik in een bulk stack gehanteerd.
Animal Stak
Animal M-Stak
Animal Pak
De Packs stinken een uur in de wind, maar zijn verder smaakloos en goed weg te slikken. Combinatie van die drie zorgde er voor dat ik meer kracht had, sneller spierherstel en meer energie om te sporten. Combinatie met een goed eetpatroon leverde me een duidelijke winst in spiermassa en kracht toename.
De prijs is niet mis en daarom zou ik zo'n stack niet vaak doen.
Animal Stak
- Smaak supplement: Geen
- Dosis: 21 packs
- Hoelang gebruikt: 6 weken
- Eventuele bijwerkingen: Geen wat me opviel
- Tevreden over het product: Ja
- Prijs / Kwaliteit verhouding: 45,- euro is best prijzig. Zou het alleen in een bulk periode doen.
Animal M-Stak
- Dosis: 21 packs
- Merkbare effecten: Meer energie, kracht
- Prijs / Kwaliteit verhouding: 43,50 euro is best prijzig en zou het alleen hanteren voor een bulk periode.
Animal Pak
- Dosis: 44 Packs
- Merkbare effecten: Meer kracht, sneller herstel
- Prijs / Kwaliteit verhouding: 33,- euro is het waard
- Overige opmerkingen: Deze drie produkten had ik dus voor 6 weken lang gebruikt in een bulk. In elke pack zit een lading capsules en pillen. Zo neem je volgens omschrijving op de potten elke pack op een specifiek moment. Eentje alleen op rust dagen, eentje voor de work-out en de derde elke dag 1 pack.
De Packs stinken een uur in de wind, maar zijn verder smaakloos en goed weg te slikken. Combinatie van die drie zorgde er voor dat ik meer kracht had, sneller spierherstel en meer energie om te sporten. Combinatie met een goed eetpatroon leverde me een duidelijke winst in spiermassa en kracht toename.
De prijs is niet mis en daarom zou ik zo'n stack niet vaak doen.
Comment