Biergist (geen specifiek merk)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Biergist (geen specifiek merk)

Biergist:

• Smaak supplement: Geen
    • Dosis: Verschilt per merk wat de aanbevolen dagelijkse dosis is. Ik heb nu van het Etos huismerk biergist en neem tweemaal de dagelijks aanbevolen dosids.
    • Gemixt: Weggeklokt met water.
    • Hoelang gebruikt: Gebruik het nu zes maanden.
    • Merkbare effecten: Zuiverdere huid. Op vakantie heb ik het niet geslikt en dat was meteen te merken aan mijn huid.
    • Eventuele bijwerkingen: Geen.
    • Tevreden over het product: Zeker weten.
    • Vergelijkbaar met: Keine blasse ahnung.
    • Prijs / Kwaliteit verhouding: Ik betaal een euro of 4 voor een behoorlijk grote pot. Daar doe ik ongeveer een maand of anderhalf mee. Wat mij betreft dus een super prijs/kwaliteit verhouding.
    • Overige opmerkingen: Geen.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

+ Bloedzuiverend, verlaagt de bloeddruk, positief effect op nagels en haar. Vanwege het chroom heeft het toch ook een effect op de insuline? En door de vitamine B kan het ook een positief effect bij moeheid hebben?

Comment

Waar kan je biergist halen? En hoeveel kost het ongeveer?

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
        + Bloedzuiverend, verlaagt de bloeddruk, positief effect op nagels en haar. Vanwege het chroom heeft het toch ook een effect op de insuline? En door de vitamine B kan het ook een positief effect bij moeheid hebben?

Gaarne reageren volgens de reviewregels . De review gaat overigens over merkbare effecten, niet wat het zegt of schijnt te doen, maar waar je niks van merkt.
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by KillCruZeR View Post
          Waar kan je biergist halen? En hoeveel kost het ongeveer?
          Volgens mij noem ik toch duidelijk 'Etos huis merk' en 'ongeveer 4 euro per pot'. En lees even de sticky bij het reviewforum.

Comment

Originally posted by Pinada View Post
            Biergist:

• Prijs / Kwaliteit verhouding: Ik betaal een euro of 4 voor een behoorlijk grote pot. Daar doe ik ongeveer een maand of anderhalf mee. Wat mij betreft dus een super prijs/kwaliteit verhouding

Ff miereneuken, maar denk dat je hier beter prijs/kwantiteit zet
            The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X