Alri WTF Pumped

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Alri WTF Pumped

Iemand ervaring met dit product?
    Alri WTF Pumped ?pre workout-direct leverbaar-bodyenfitshop.nl - Body en Fitshop

Het liefst wil ik weten of de pomp echt zo goed is zoals beweerd wordt.

Originally posted by Tommyy View Post
    Iemand ervaring met dit product?
    Alri WTF Pumped ?pre workout-direct leverbaar-bodyenfitshop.nl - Body en Fitshop

Het liefst wil ik weten of de pomp echt zo goed is zoals beweerd wordt.
    Ervaar het zelf zou ik zeggen, is vaak de beste manier.
    Nu krijg je waarschijnlijk weer reacties van dat het bij de een super werkt en bij de ander totaal niet, crack bijvoorbeeld.

Comment

Wat ze schrijven: amazing long-lasting pump everywhere? Schrijf maar op je buik.. Zal best iets doen, maar nooit wat ze beloven.... Dan zou alle as in de vuilbak gaan...

Comment

leek mij ook iets overdreven, maar op dit moment is het niet zo duur dus heb ik het besteld en ik zal wel gaan vertellen hoe het bij mij werkt

Comment

N vriend van me heeft WTF Pump gehad, en hem is t goed bevallen!
          Hij kreeg dr echt n behoorlijke pomp van zei ie..
          Dusjaa

Comment

Wat boeit een pomp nou
            22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Inderdaad. Een pomp bepaald niet of een produkt goed werkt of niet. Een pomp is ook niet van belang om meer massa te verkrijgen. Een pomp is niks meer van een spier die volloopt met vocht en bloed. Als mensen nu eens zouden kappen met die onzin over een pomp...

Comment

ok je krijgt er misschien geen grotere spieren van maar als je er fijner mee traint waarom zou het dan onzin zijn?

Comment

geen ervaring mee moest dit niet overigens in gewooon supplementen topic?

Comment

ok je krijgt er misschien geen grotere spieren van maar als je er fijner mee traint waarom zou het dan onzin zijn?
                    Om dat het geld verspilling is? Omdat je er geen betere spieren van krijgt? Dat je geen haar beter bent dan die huisvrouwtjes op de cardio toestellen die zichzelf ook jaren lang voor de gek houden zonder enige vooruitgang.

Kortom...het is waardeloos. Kun je de tijd, energie en geld beter in iets stoppen wat wel resultaat geeft.

Comment

Als je een pomp krijgt is het alleen een nadeel dat je de oefening niet meer goed kan uitvoeren!

tuurlijk het ziet er leuk uit dat je een pomp hebt maar na een tijdje is het weer weg.
                      Calisthenics / Street workout

Comment

ok, noujah ik kijk wel of het iets is, en over die vooruitgang, misschien heeft het niets met dat product te maken alleen ik merk zeer veel vooruitgang

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X