Zou ik ''Crack'' Kunnen gebruiken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zou ik ''Crack'' Kunnen gebruiken?

hee mensen, ik had een vraagie.
    ik ben zelf 16jaar train al een tijdje. en kwam de laatste maand 3,2kg aan spiermassa aan. En daarbij gebruik ik ''Kaboom'' maar ik ben eigelijk op zoek naar iets sterkers zeg maar. nou had ik gehoord van ''crack'' maar heeft ''crack'' geen nare invloed op me bouw of iets dergelijks?

Originally posted by Leipo View Post
    ik ben zelf 16jaar train al een tijdje. en kwam de laatste maand 3,2kg aan spiermassa aan. En daarbij gebruik ik ''Kaboom'' maar ik ben eigelijk op zoek naar iets sterkers zeg maar. nou had ik gehoord van ''crack'' maar heeft ''crack'' geen nare invloed op me bouw of iets dergelijks?
    geeft je energie zodat je je hard kan geven in de gym.
    The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
    Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Toen ik 16 was(paar maanden geleden dus) gebruikte ik ook gwn crack. Het kan, de vraag is alleen of het wel nodig is, maar dat laat ik verder aan jouw.

Ik ga liever voor de cafeine capsules.. een stuk goedkoper en hoef je dat smerige spul niet te drinken.

Comment

oh oke, dan weet ik genoeg. en bestel ik binnekort ''crack''

Comment

heb je het dan echt nodig?
          The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
          Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

crack doet niets bijzonders. het zorgt alleen maar dat je iets meer zin hebt om te trainen. Het groeien in spiermassa is afhankelijk van goede training, en voeding.
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

paar vragen voor je:
              is je trainingsschema in orde?
              is je voedingsschema in orde?
              slaap je genoeg?

denk je van wel post dan hier alles dan kunnen we daarop beoordelen/tips geven zo niet dan heeft crack weinig/tot geen zin (misschien een slapenlose nacht als je te laat het ingenomen hebt maar meer niet)
              Calisthenics / Street workout

Comment

nee niet bepaald. Maar ik wil graag nog even wat sneller groeien dan dat ik nou doe.
                me lichaam is in prima staat, ik ben 1,80 weeg 79kg met een rond de 40kg spiermassa laatste keer dat ik dat had gewogen was 2weken terug woog ik 39,5kg spiermassa

Comment

me voeding-schema en rust is goed trainings schema ook.
                  elke maand kom ik rond de 3kg spiermassa aan. ik train nu ongeveer (1e maand niet fanatiek) 4maanden en ben van 72kg naar 79kg(alleen spiermassa) gegaan.
                  vet precentage is 0.2kg afgegaan

Comment

me voeding-schema en rust is goed trainings schema ook.
                    elke maand kom ik rond de 3kg spiermassa aan. ik train nu ongeveer (1e maand niet fanatiek) 4maanden en ben van 72kg naar 79kg(alleen spiermassa) gegaan.
                    vet precentage is 0.2kg afgegaan
                    Eerste 6 maanden kan je groeien zonder schema, daarna zul je echter op je voeding moeten letten om te blijven groeien. Van Crack zul je niet sneller/harder groeien maar zoals Dyno zei alleen maar meer zin krijgen en energieker worden.

Comment

als jij zo bizar snel aankomt (kan het me eerlijk gezegd bijna niet voorstellen) zou ik al die dure sups nog lekker even laten zitten, sneller kan toch niet. Gewoon de basics: whey, vits, visolie

Comment

Originally posted by ijzer View Post
                        als jij zo bizar snel aankomt (kan het me eerlijk gezegd bijna niet voorstellen) zou ik al die dure sups nog lekker even laten zitten, sneller kan toch niet. Gewoon de basics: whey, vits, visolie
                        hier ben ik het ook helemaal mee eens, 1probleem kan gebeuren als je nog meer gaat aankomen is dat je huid het misschien niet aankan en striae krijgt.

maar als je harder wil groeien zou je toch naar je voeding moeten kijken, en hier ffies posten.
                        Calisthenics / Street workout

Comment

kaboom is toch een sex enchanter?
                          Mind is everything.

Comment

nee niet bepaald. Maar ik wil graag nog even wat sneller groeien dan dat ik nou doe.
                            me lichaam is in prima staat, ik ben 1,80 weeg 79kg met een rond de 40kg spiermassa laatste keer dat ik dat had gewogen was 2weken terug woog ik 39,5kg spiermassa
                            heb je effe een vetpercentage van 50%?
                            onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

Originally posted by powertrainer2007 View Post
                              heb je effe een vetpercentage van 50%?

Ja inderdaad. Je lichaam bestaat namelijk alleen maar uit vet en spiermassa.

/sarcasm

Wat dacht je van botten, vocht, et cetera?

iemand van 100 kilo met een bf% van 10% heeft ook echt geen 90 kilo spiermassa. 90 kilo vetvrije massa, ja (indien zuiver gemeten); 90 kilo spiermassa, nee.
                              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X