stikstofoxide poeder

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• stikstofoxide poeder

Iemand weet waar men dit kan aanschaffen?
    Wie heeft dit al gebruikt?
    Waarvoor dient dit?
    if the sky is the limit....then there is no sky for me.....

Originally posted by H_soft_digger View Post
    Iemand weet waar men dit kan aanschaffen?
    Wie heeft dit al gebruikt?
    Waarvoor dient dit?
    Volgens mij voor een betere doorbloeding.
    Weet het niet zeker.
    You can be part of my meal tonight.

Comment

is het geen NO supp?
      Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

heb ff gegoogled, van NO-xplode vind ik volgende terug:

NO-Xplode Igniter Shot - BSN

No Xplode kant en klaar.

No Xplode van BSN is al jaren het meest populaire pre-workout product onder bodybuilders wereldwijd.
        De No Xplode Igniter shots kun je kant en klaar meenemen. Een half flesje is al voldoende voor het knallende No Xplode effect!

No Xplode Igniter shot van BSN koop je natuurlijk bij bodyenfitshop.nl, wij controleren dagelijks of we nog wel de goedkoopste zijn(!) No Xplode Igniter shot is bij ons altijd direct leverbaar. U heeft uw bestelling binnen 24uur in huis!

Waarom is NO-Xplode Igniter shot zo uniek?

NO-Xplode Igniter shot is het eerste supplement dat je een training geeft die direct voldoet aan alle voorwaarden voor spiergroei:

Energie – Vanaf het moment dat je de sprotschool binnenstapt tot het moment dat je hem verlaat, moet je volgeladen zijn met energie om zo te trainen dat je maximale spiergroei stimuleert.

Mentale focus – Maar zoveel energie hebben is niet genoeg, die energie moet geleid worden naar de uitvoering van de oefening. De connectie tussen je hoofd en je spieren moet onbreekbaar zijn.

Intensiteit – Om je spieren te laten groeien, moet je ze laten werken in een zwaar en hoog tempo. Dus meer gewichten tillen in minder tijd. Om dit te kunnen moet je volgepompt zijn met voedingsstoffen die de vermoeidheid tegen gaan.

Maximale pomp – Het opzwellen van je spieren tijdens de trainingen is de bron van je spiergroei. Veel mensen krijgen een pomp tijdens het trainen, maar krijgen niet een maximale pomp. Het resultaat hiervan is dat de meeste niet tevreden zijn met hun spierontwikkeling. Hoe tevreden ben jij?

Om elke training zo te trainen, is eigenlijk onmogelijk. Eigenlijk, want met NO-Xplode Igniter shot zal niets meer onmogelijk lijken!

Aanbevolen gebruik No Xplode Igniter shot;
        Begin met het nemen van een half flesje 30 minuten voor de training.
        Dit kan je langzaam ophogen naar een flesje, maar test dus eerst hoe je op het product reageert!

Er is weinig over te vinden, maar hetgeen ik las was voor een betere doorbloeding, stoffen die je overdag wel aanmaakt maar 's nachts niet, en dan zorgt deze stof daarvoor.
        Enkele bb'ers nemen dit overdag in, maar het supplement wordt vooral net voor slapen gaan ingenomen??

Comment

ook vind ik iets terug wat Niteworks noemt, weet niet of het over hetzelfde gaat, uitleg is:

Niteworks

Wat is Niteworks ?
          NiteWorks is ontdekt door en ontwikkeld in samenwerking met Dr. Louis Ignarro, Nobellaureaat 1998 op het gebied van Physiologie of Medicijnen, "Stikstofoxide als signaalmolecule in het bloedstelsel" .

Hij ontdekte een essentiële stof voor uw lichaam en hartgezondheid; stikstofoxide (Nitric Oxide / NO).

Hij schreef tevens een boek over zijn ontdekking en manieren om hartgezonder te leven: NO More HeartDisease .

Voed uw lichaam optimaal terwijl u slaapt met Niteworks.
          Niteworks ondersteunt de productie en actie van stikstofoxide (NO) ter stimulatie van uw bloedsomloop, -druk en energieniveau.

Een gezond hart is onmisbaar om een lang en actief leven te leiden. Herbalife levert supplementen die ontwikkeld zijn om de hart- en vaatfunctie te helpen te versterken. En Niteworks is hier één van.

Het Healthy Heart Programma van Herbalife

Het is van vitaal belang dat uw hart gezond blijft. Het Herbalife Healthy Heart programma is samengesteld met uw toekomst voor ogen.

Overdag:
          Eet gezond - verlaag uw cholesterolgehalte door niet te vet te eten. Zorg voor voldoende voedingsvezels door veel fruit en groenten te eten.
          Houd uw vochtgehalte op peil. Drink elke dag acht grote glazen water
          Zorg voor veel lichaamsbeweging - zo houdt u uw bloedsomloop aan de gang!
          Eet de goede vetten - vervang dierlijk vet door plantaardige oliën, gebruik een hoogwaardig visolie-supplement zoals Herbalife Herbalifeline.
          Eet minder zout - gebruik zo min mogelijk zout bij het koken en proef eerst voordat u zout toevoegt.
          Rook niet - als u niet helemaal kúnt stoppen, rook dan zo min mogelijk.

‘s Nachts:
          Gebruik Niteworks ‘s nachts. Dan is de hoeveelheid stikstofoxide in uw lichaam immers op het laagste niveau.
          Zo gebruikt u het: los twee schepjes Niteworks poeder met citroensmaak op in enkele slokken koud water, koolzuurhoudend water of vruchtensap en drink het meteen op.

Belangrijkste voordelen van Niteworks:
          Speciale formule; alle bestanddelen werken samen met uw eigen lichaam om de hoeveelheid NO te vergroten
          Uitgebalanceerd; de actieve bestanddelen zijn zorgvuldig uitgebalanceerd en helpen de productie van NO te vergroten
          Continue werking van bestanddelen; L-Arginine wordt door uw lichaam gebruikt om NO te produceren met als bijproduct L-Citrulline. L-Citrulline wordt door uw lichaam omgezet in L-Arginine. En zo door. L-Taurine speelt tevens een grote rol in de productie van NO. Vitamine C en E versterken en verlengen de werking van NO in uw lichaam.

Belangrijkste eigenschappen van de hoofdingrediënten:
          L-Arginine; natuurlijk aminozuur uit eiwit dat door uw lichaam gebruikt wordt voor de productie van NO
          L-Citrulline: aminozuur dat het lichaam aanzet tot het produceren van meer L-Arginine, waardoor er meer NO geproduceert wordt.
          D-Alfa tocoferol (natuurlijke vitamine E) in vet oplosbare vitamine die de activitieit van NO ondersteunt
          Ascorbinezuur semi essentieel (vitamine C) in water oplosbare vitamine die de productie van NO versterkt
          Alfavetzuur; helpt om de NO in uw lichaam te beschermen
          Foliumzuur; helpt om uw bloedvatenstelsel te beschermen
          Citroenmelisse; werkt ontspannend waardoor u beter slaapt en fitter wakker wordt.

Comment

Leuk voor de pomp iets meer focus. gewoon no producten lijkt me.
            verkrijgbaar bij de meeste supplementen winkels

Comment

stikstof is toch om je aderen wijder open te laten staan voor een beter effect...

praktisch het zelfde als no3... of heb ik het verkeerd...?

Comment

Stikstof oxide
                Nitrogen monoxide
                Nitric oxide
                N.O

Allemaal hetzelfde
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

NO=o.a. L-Arginine,Citriline

NO(supplement) zorgt voor een postieve stikstifbalans in je bloed, hierdoor zal je een opgepompter gevoel in je spieren ervaren.

Een positieve stikstof balans maar je ook al door veel eiwitten/aminozuren naar binnen te werken dit is tevens weer cruciaal voor de opbouw van spiermassa.

Sporters die het herpes simplex bij zich dragen(koortslip)zullen al gauw merken als de weerstand al laag is dat deze op begint te spelen, dit zou je kunnen voorkomen om bij een NO supplement(L-Arginine)L-Lysine te gaan gebruiken.
                  Last edited by Kevin72; 16-09-2010, 19:21.
                  Face your demons...........

Comment

Hey Soft digger,

De Niteworks waar je over spreekt is een zeer goed supplement. Er zitten drie amminozuren in waaronder L-arginine. Niteworks reguleert de spanning in de bloedvaten, helpt de zenuwcellen met het versturen van boodschappen en stimuleert de aanmaak van stokstofoxide (NO).

De belangrijkste functie van stikstofoxide is vaatverwijding. Na je dertigste levensjaar verminderd de aanmaak van dit supplement. Je kunt dit stimuleren door beweging. Dr Ignarro ontdekte dat vooral oudere mensen in hun slaap overleden door te weinig stikstofoxide gedurende de nacht. Het lichaam krijgt dan niet meer de voedingsstoffen en zuurstof die het nodig heeft.

Vervolgens heeft hij speciaal voor Herbalife het supplement Niteworks ontwikkeld. In eerste instantie dus bedoeld voor ouderen om het herstel van het lichaam tijdens de nachtelijke uren te bevorderen. Het bleek echter een onmisbaar supplement voor (fanatieke) sporters.

Ik gebruik dit supplement ongeveer een half jaar en merk dat mijn verzuringsdrempel hoger ligt. Dat betekent dat ik per set drie herhalingen extra kan maken en dat is nogal wat.
                    Ik kan ook leveren.

Fijne dag, Robert (www.wellance.net)

Comment

Denk dat je hier weinig zal verkopen.........HerbaLIfe...
                      1e Masters Superbody YBF 2011!
                      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X