Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Net terug. Had het opgelost in +- 200 ml water. Smaak viel me niet tegen, lekker is anders, maar was goed weg te drinken.
Effecten waren wel merkbaar, pupillen vergroot en extra veel zin. Kracht was niet super veel meer, maar wel een lekkere pomp. Denk niet dat dit hem wordt maar even kijken of ik meer samples kan krijgen van anderen om het verschil te zien.
Ik heb een doosje nox pump extreme van ultra life gehad, grootste baggerzooi wat ik ooit heb gehad. Heb een beetje een pomp gehad maar voorderest niks, snap ook niet waar die goede revieuws vandaan komen maargoed. De smaak vind ik normaal ook niet echt een probleem maar met dit supplement.......
Smaak was beetje citroenachtig, wel verlept maar niet vies. Maar de pomp viel me ook wel tegen. Weet iemand waar je meer samples kunt krijgen. Wil als ik zoveel geld uit geven wel de beste hebben voor mijzelf.
Probeer de "Pre-Workout POWER" van de B&FShop eens zou ik zeggen.. kan je via internet bestellen per 10 zakjes (15 euries.. mooi om te proberen)..
Ik heb hiervoor NOX Pump (ultralife) en N.O. Xplode gehad.. en vind dit tot nu toe de beste.. van die andere 2 werd ik vaak duizelig en shaky.. en vaak een pijnlijke pomp die het trainen niet bevorderde vooral in mijn onderarmen en onderrug..
Die van B&F maakt me enorm gefocussed en energiek en geeft een fatsoenlijke pomp.. niet zo extreem en overdreven als bij andere merken en dat vind ik juist wel fijn.
"The only thing worse than failing is not trying."
Smaak was beetje citroenachtig, wel verlept maar niet vies. Maar de pomp viel me ook wel tegen. Weet iemand waar je meer samples kunt krijgen. Wil als ik zoveel geld uit geven wel de beste hebben voor mijzelf.
wil je een pomp, neem dan wake the freak (WTF) van alri, strakker kan haast niet, alleen het is geen extreem oppepend middel, daarvoor heeft alri bewust voor gekozen.
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
An Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
Comment