Hey,
2-3 weken geleden ben ik begonnen met het supplement SUPER AMINO 4800.
2-3 weken geleden ben ik begonnen met het supplement SUPER AMINO 4800.
- Naam Product : SUPER AMINO 4800
- Link naar de website van het product http://www.nutriplaza.nl/index.php?showproduct=show&idee=327
- Smaak supplement: het is in de vorm van pillen, met een toch wel aangename/smaakeloze smaak. Perfect voor mensen zoals ik die shakes 1 gortige boel vinden.
- Dosis: 12pillen in één dag verspreid over 3 innames. Telkens tussen je maaltijden door 4 pillen nemen.
- Gemixt met water: met water innemen
- Hoelang gebruikt: 2-3 weken
- Waarom heb je dit supplement gebruikt: Voor spierherstel hoofdzakelijk, meer kracht en ook om breder te worden.
- Merkbare effecten: kracht is toch wel vergroot, heb ondertussen al bredere armen gekregen erdoor ook.
- Eventuele bijwerkingen. /
- Zaken die je ongeveer gelijktijdig met de start van het gebruik van het supplement hebt gewijzigd. Dus, als je op maandag bent begonnen met supplement A en de zaterdag daarvoor heb je je voeding drastisch omgegooid en de dinsdag daarna je training: vermeldt dit dan. Het is dan namelijk mogelijk dat de beschreven effecten of bijwerkingen meer met die wijzigingen te maken hebben, dan met het gebruik van het supplement. Wanneer dit vermeld wordt, kunnen lezers hier rekening mee houden: /
- Tevreden over het product: tot heden wel!
- Vergelijkbaar met: geen idee
- Prijs / Kwaliteit verhouding: 40 euro heb ik ervoor betaald in een healtcenter en je zou er moeten één maand n half moeten mee kunnen doen
- Zou je het supplement nogmaals gebruiken: Jup
- Overige opmerkingen: enige nadeel is de groote van de pillen, in het begin kun je er wel wat mee sukkelen maar na een tijd gaan ze behoorlijk snel binnen.
Comment