Noxipro

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Als ik jou was zou voor uithoudingsvermogen gerelateerde sporten kijken bij producten met vooral creatine-achtige bestanddelen. Een voorbeeld. Zou kunnen zijn NOX-Pump van Dorian Yates. Ik weet niet op welk niveau je speelt maar je zult voor veel producten bij je tennis bond na moeten vragen of je het uberhaupt MAG gebruiken voor tennis.
    Ik zou noxipro NOOIT voor dat soort sporten behalve krachtsporten gebruiken simpelweg omdat de crash TE hard zou kunnen aankomen. Zoek een product waarbij je zuurstofopname in je bloed wordt vergroot.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Gr.
    87,5KG - 188cm - 8,1%BF
    DL:1x185 - SQ:1x175
    BP:5x100 - Incline.DB-Press 2x46kg each arm

Comment

interessant om jullie reactie's te lezen. Ik gebruik op dit moment Jack3D maar wil dus ook de Noxipro gaan proberen. Ik heb de reviews hier goed gelezen en ook op bodyenfitshop.. Ik twijfel er nog over om het te gaan gebruiken. Ik zoek eigenlijk nog naar een review waarin iemand heel gedetailleerd ingaat op de Noxipro, dan zie ik ook graag of het nou echt wel zo gezond is. Niet dat Jack3D dat is, heb eigenlijk geen idee hoe het daarmee zit.. Ik heb gewoon het idee na het lezen van veel reviews dat Noxipro toch wel heftig spul is.

Groeten,
      Shenkie.

Comment

veel mensen hebben toch gewoon heel veel last van die 'crash' en onrustige nachten.. maarja je weet natuurlijk zelf niet of je dit ook zo erg zal hebben..

Comment

Nou vanavond mn eerste 'echte' training met 2 scheppen noxipro. Vanmiddag voor krachttraining op school een probeerzakje magnificent geprobeerd. Nou.. Niets van gemerkt. Heel lichte focus. Tijdens powerliften op school geen baat bij gehad. Vanavond tijdens borst-biceps zal ik het verschil gaan merken hoop ik met NOXI-frigging-PRO.
          87,5KG - 188cm - 8,1%BF

Comment

Originally posted by kikkie1990 View Post
            Nou vanavond mn eerste 'echte' training met 2 scheppen noxipro. Vanmiddag voor krachttraining op school een probeerzakje magnificent geprobeerd. Nou.. Niets van gemerkt. Heel lichte focus. Tijdens powerliften op school geen baat bij gehad. Vanavond tijdens borst-biceps zal ik het verschil gaan merken hoop ik met NOXI-frigging-PRO.
            ik hoor graag van je of het werkt etc.

Comment

Originally posted by kikkie1990 View Post
              Magnificent is geen PRE work out...

Het is voor na je training en niet ervoor...

Logisch dus dat je niets merkte van focus....

Comment

ahahah fail XD post workout is het :P

Comment

Oehh damn. Haha idd Fail. Nouja... Tnx iig. Maargoed. Ik Nam dus 2 scoops NoxiPro. Ik voelde de Beta-analine tintelen in mijn gezicht. Verder na een kleine 40 minuten begonnen met trainen. Ik pakte niet eens zwaarder. Na mn tweede oefening voor de borst voelde ik het opeens opzetten. Net alsof je uit het vliegtuig stapt in een heel warm land. Kreeg een klap voor mn kop en daar was in 1x die Focus. De wil om constant door te gaan en de snelle energy-recharge na een setje. Allemaal heel positief. Maar persoonlijk vind ik een pre-workout die je voelt aan het begin van je training een stuk prettiger. Ik had trouwens geen last van een crash of dip ondanks de 2 scoops. De spierpomp was wel behoorlijk bruut bij mij. Mn collega's waar ik normaal mee samenwerk vonden me een beast haha. Moet zeggen dat ik sowieso al vooruitging maar Noxipro heeft me behoorlijk opgepompd.
                  87,5KG - 188cm - 8,1%BF

Comment

ik ga noxipro zeker een keer gebruiken.

Comment

Vanmiddag weer een training met Noxipro. 1 schepje dit x. Bleek ruim voldoende te zijn. Ik had een half uur na innemen heel veel energie en focus. Lat pull down neck ging beter dan ooit en trok 7x100kg naar beneden (normaal 6x 90) alle andere oefeningen gingen geweldig. Small press met 60kg moeiteloos 11x (normaal 10x56kg) en 22 dippings (normaal 16)in t eerste setje. I'm hooked
                      87,5KG - 188cm - 8,1%BF

Comment

Behalve een downgevoeltje een aantal uur na gebruik, maakt het gebruik van noxipro toch niets uit voor je lichaam?
                        Niet dat het vochtopname bevorderd ?
                        Make it count!
                        Always look on the bright side of life...

Comment

Originally posted by VanKuip View Post
                          Behalve een downgevoeltje een aantal uur na gebruik, maakt het gebruik van noxipro toch niets uit voor je lichaam?
                          Niet dat het vochtopname bevorderd ?
                          heb wel van reactie's af gelezen dat mensen moeite hadden met het omhoog brengen van hun penis.. dus er zal vast iets van testosteron oid in zitten. Al ben ik met deze uitspraak niet heel zeker of dit wel echt zo is. Dus neem dit ook niet aan.

Groeten,

Comment

noxipro is best een kut product. de crash die veelvoudig voorkomt bij mensen die trainen is niet gebruikelijk. dan nog niet gesproken over de anderen bij effecten die de meesten hebben. doet het product wat het moet doen? ik vind zelf van niet, het beloofd namelijk teveel positieven dingen terwijl ik zelf meer negatieven dingen ervaar. kunnen we zonder deze pre workout supplement? ja.

de vraag is dus, waarom gebruiken we het? er zijn genoeg supplementen die beter werken om ons te stimuleren tijdens te training om net dat extra setje te pakken of herhaling. uiteindelijk ieder voorzich!

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
                              noxipro is best een kut product. de crash die veelvoudig voorkomt bij mensen die trainen is niet gebruikelijk. dan nog niet gesproken over de anderen bij effecten die de meesten hebben. doet het product wat het moet doen? ik vind zelf van niet, het beloofd namelijk teveel positieven dingen terwijl ik zelf meer negatieven dingen ervaar. kunnen we zonder deze pre workout supplement? ja.

de vraag is dus, waarom gebruiken we het? er zijn genoeg supplementen die beter werken om ons te stimuleren tijdens te training om net dat extra setje te pakken of herhaling. uiteindelijk ieder voorzich!
                              eens. ik ben blij met mijn jack 3d werkt perfect voor mij.

Comment

Originally posted by Shenkie2009 View Post
                                heb wel van reactie's af gelezen dat mensen moeite hadden met het omhoog brengen van hun penis.. dus er zal vast iets van testosteron oid in zitten. Al ben ik met deze uitspraak niet heel zeker of dit wel echt zo is. Dus neem dit ook niet aan.

Groeten,
                                Hahaha, grapjas. Is gewoon de 1,3 dimethylamylamine (als ik het zo ongeveer goed opschrijf), die werkt als vasoconstrictor--> erectieproblemen. Nogal wiedes. Niks te maken met roids.
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X